Part-38(Z+U)

1.3K 125 27
                                    

Mewနဲ႔War တို႔ႏွစ္ေယာက္သား အခန္းအျပင္သို႔ ထြက္လာလိုက္ၾကတယ္....

War:"Mew....နင္UKမွာတုန္းက အားတိုင္းတေနတဲ့ နင့္ရဲ႕ အခ်စ္ကေလးက ခုဏကအတြင္းေရးမွဴးေလးလား"

Mew:"ဟုတ္တယ္....နင္ဘယ္လို သိတာလဲ"အံဩစြာ ဆိုလိုက္ေလတယ္...

War:"အမယ္ေလးဟယ္....ငါမသိစရာလား နင္သူ႕ကိုၾကည့္ေနတဲ့ အၾကည့္ကေလ အခ်စ္ရည္ကိုလဲ့ေနတာပဲ"

Mew:"ဟီး...ဟီး"
Mewလဲ နည္းနည္းရွက္သြားတာနဲ႔ သူလုပ္ေနၾကပံုစံ အတိုင္း လည္ပင္းေလးကို လက္နဲ႔ပြတ္ေနလိုက္တယ္....

War:"ရွက္မေန.....နင္တို႔ ဘယ္ေတာ့ယူမွာလဲ....
ျမန္ျမန္ယူၾကေတာ့ေနာ္ မဟုတ္ရင္နင့္ေၾကာင့္ ငါလင္မရဘဲေနလိမ့္မယ္ ငါကိုလာကမ္းလွမ္းတဲ့ ေကာင္ေလးေတြကို ငါ့အေဖက ေစ့စပ္ထားတယ္ဆိုၿပီး ျငင္းျပစ္ေနတာ နင္သိရဲ႕လား...😭"

Mew:"ေအးပါ...ငါသိပါတယ္ ငါတို႔ကိုဘြဲ႕ရၿပီးထဲက လက္ထပ္ေစခ်င္တာကို နင္အင္တင္တင္လုပ္ေပးထားလို႕ ဒီေလာက္ထိခံေနတာ"

War:"ငါလဲ အစကအျပတ္ျငင္းမယ္လို႕ စဥ္းစားပါေသးတယ္ ဒါေပမဲ့ ငါျငင္းလဲ နင့္အေဖက တျခားတစ္ေယာက္ရွာမွာပဲေလ အဲတစ္ေယာက္က နင္႕ကို အခုလက္ထပ္ခ်င္တယ္ဆိုမွ ဒုကၡ....အဲၾကရင္ နင့္အေဖက ႀကိဳးတုတ္ၿပီးအတင္းေပးစားမွာ555"

Mew:"မရယ္ပါနဲ႔ဟာ....အေဖနဲ႔က ငါအေျခအတင္ ျဖစ္ေနတာ ၆ႏွစ္ရိွၿပီ အခုထိသူက ငါတို္႔ကိုခြဲဖို႔ အႀကံထုတ္ေနတုန္း"

War:"နင့္အေဖသေဘာမတူလဲ ငါကေတာ့သေဘာတူတယ္...နင္တို႔ခိုးေျပးၾကမလား ငါကိုယ္တိုင္ ကားေမာင္းၿပီး လိုက္ပို႔ေပးမွာ..ဟဲဟဲ"

Mew:"သေဘာတူတာခဏထား အခုcompanyကို ငါ့မန္ေနဂ်ာခ်ဳပ္လိုက္ျပလိ္မ့္မယ္...ငါေတာ့ လိုက္မျပႏိုင္ဘူး ငါ့အခ်စ္ကေလးကို အေဖ့ဆီမွာ တစ္ေယာက္ထဲ ထားခဲ့ရတာ"

War:"ရပါတယ္ဟယ္ ငါလဲငါ့သားေလးကို စိတ္မခ်ပါဘူး ေတာ္ၾကာ နင့္အေဖက ကေလးစိတ္ထိခိုက္ေအာင္ တစ္ခုခုေျပာလိုက္မွာ ေၾကာက္ရတယ္"

Mew:"ဘယ္တုန္းက နင့္သားျဖစ္သြားတာလဲ..."

War:"ဒီေလာက္ခ်စ္စရာေကာင္းတာ ငါ့သားေလးလို မခ်စ္ပဲေနမလား နင္ကေလးကို ညင္သာပါေနာ္..."

🌟 You are my guiding star 🌟 (Completed)Where stories live. Discover now