Part-48(Z+U)

1.1K 114 13
                                    

At No's Bar,

႐ံုးဆင္းခ်ိန္ေရာက္ေတာ့ လူစံုတက္စံုBar သို႔လာၾကေလၿပီ....

အလုပ္ကိုယ္စီျဖစ္ေနတာေၾကာင့္ လူစံုဖို႔ဆိုတာ ေတာ္ေတာ္ႏွင့္မလြယ္ေပ ဒါေပမဲ့ မစံုျဖစ္ရင္ေတာင္ ေသြးမေအးသြားတတ္ေသာ သူငယ္ခ်င္းေတြျဖစ္ၾကေလတယ္....

Warက Mew,Champ,Lhong,Fiatတို႔ႏွင့္
အတန္းတူခဲ့ရာမွ အထက္တန္းေနာက္ဆံုးႏွစ္ မတိုင္မီွUKထြက္သြားခဲ့ေလတယ္....

Noလဲ သီးသန္႔သူငယ္ခ်င္းေတြ စကားေျပာလို႔ရေအာင္ VIPခန္းကိုသာ စီစဥ္ ထားလိုက္ေလတယ္...

Warတစ္ေယာက္ အခန္းထဲ၀င္လာ ခ်ိန္တြင္ေတာ့
လူေတာ္တာ္ပင္စံုေနေလၿပီ...

Mew❤Gulfအတြဲက ပူးကပ္စြာထိုင္ေနေလတယ္....
Fiat❤Pufaiတို႔အတြဲ၊ Champ❤Noတို႔အတြဲ
နဲ႔ Lhong❤Mayတို႔ အတြဲတို႔လဲ ကိုယ္စီေနရာယူကာ ထိုင္ေနၾကေလၿပီ...

Gulfနဲ႔Fiatၾကား ေနရာလြတ္မွာ War၀င္ထိုင္
လိုက္ေလတယ္....အတြဲေတြစံုေပမဲ့ သူရွာေနတဲ့လူကေတာ့ ေရာက္မလာေသးေပ....

"War...မေတြ႕တာၾကာၿပီ ငါ့သူငယ္ခ်င္းႀကီး"

"Fiat...စာဂ်ပိုးေကာင္ မေတြ႕တာၾကာၿပီ...ဒါနဲ႔ နင္ငါ့ကိုျကိဳက္ေနေသးလား အဲလိုဆိုSorryပဲေနာ္"
Warစေနာက္ကာ Fiatကို ေဆးထိုးလိုက္ေလတယ္...

"Phi Fiat...😤"
Pufaiတစ္ေယာက္ကေတာ့ ႏႈတ္ခမ္းကိုကိုက္ကာ ခါးေထာက္လ်က္  စိတ္ေကာက္ေလၿပီ...

"War....နင္မဟုတ္တာ ေလွ်ာက္ေျပာမေနနဲ႔.....
fai စိတ္မေကာက္နဲ႔ေနာ္ သူေလွ်ာက္ေျပာေနတာ ကိုယ္လား သူ႕လို႐ုပ္ဆိုးမကို ႀကိဳက္မွာ..."

"ဟဲ့...ဟဲ့...နင့္ေခ်ာ့ခ်င္ တျခားနည္းနဲ႔ေခ်ာ့ ငါ့ဒီေလာက္ေခ်ာတာကို ႐ုပ္ဆိုးတယ္ဆိုၿပီး ယုတ္တိမရိွတာမေျပာနဲ႔..."
Warတစ္ေယာက္ ေျပာရင္းဆိုရင္း လက္ေမာင္းကို
အားျပင္းျပင္းနဲ႔႐ိုက္ခ်လိုက္ေလတယ္...

"Arr...မိWar...ငါ့ကိုဘာလို႔လာ႐ိုက္တာလဲ မိန္းကေလးျဖစ္ၿပီး ၾကမ္းတမ္းလိုက္တာ နင္အဲတာေၾကာင့္ရည္စားမရတာ...
faiၾကည့္ ကိုယ္ကသူ႕လိုလူမ်ဳိးကို
ႀကိဳက္စရာလား...."

"Pufaiေရ အမကေနာက္တာေနာ္....တကယ္ ငေပြင႐ႈပ္က Lhong😁"

Fiatကိုၿပီးေတာ့ Lhongဘက္လွည့္သြား ေလတယ္....
"War...ဘာငေပြင႐ႈပ္လဲ...နင္ေနာ္ ငါ့ရည္စားစိတ္ဆိုးရင္ နင္အေသပဲ..."

🌟 You are my guiding star 🌟 (Completed)Where stories live. Discover now