Part-31(Z+U)

1.4K 130 22
                                    

At Bar,

Mew လဲအစကေတာ့ 💛Memories💛ဆိုင္ရဲ႕ အေ၀းဆံုးေနရာကို ေမာင္းထြက္ခဲ့ေပမဲ့ Gulfအေၾကာင္းေသခ်ာသိဖို႔လိုတာေၾကာင့္ Noရဲ႕bar ဆီသာသြားလိုက္ေတာ့သည္...

Noတစ္ေယာက္လဲ ဆိုင္မွာ အလုပ္႐ႈပ္ေနစဥ္ လူတစ္ေယာက္၀င္လာတာ ေတြ႕လိုက္....

အျဖဴေရာင္ suiteကို အထက္ေအာက္ ေသသပ္စြာ ၀တ္ဆင္ထားၿပီး ေနကာမ်က္မွန္နဲ႔ မိမိုက္ေနတဲ့ လူတစ္ေယာက္.....သူကPhi Mewနဲ႔ တူလိုက္တာ..Noေၾကာင္ၾကည့္ေနလိုက္တယ္..

Mew:"No...မင္း ကိုယ့္အစ္ကို ကိုေတာင္ မမွတ္မိေတာ့ဘူးလား"

No:"ဟင္....ဒါတကယ္ Phi Mewပါ လား"
Noတစ္ေယာက္ ပါးစပ္အေဟာင္းသားနဲ႔ Mew
နားေျပးသြားကာ မ်က္ႏွာမ်ားကို ကိုင္ၾကည့္ရင္း မယံုႏိုင္ျဖစ္ေနေလတယ္.....

Mew:"ဟုတ္တယ္....Mew Suppasit အစစ္ပါဗ်"

No:"Phi..ကလည္းဗ်ာ ကြၽန္ေတာ္တို႔ကို အဆက္အသြယ္ေလးဘာေလး မလုပ္ဘူး......"

Mew:"အဲအေၾကာင္းေနာက္မွ ရွင္းျပမယ္....အခု Gulfအေၾကာင္းေမခ်င္လို႔.....သူကေလးရသြားတာ လား မိန္းမမ်ားရသြားတာလား"
Mewမ်က္ႏွာကေတာ့ မိုးႀကိဳးအစင္း၁၀၀ေလာက္ ပစ္ခံထားရတဲ့လူတစ္ေယာက္ ပမာ...

No:"ဟား....Phi ရယ္Gulfလား မိန္းမရမွာ သူကအဲေလာက္အဖစ္ရိွမယ့္ သူလား"
Noတစ္ေယာက္ကေတာ့ အူတက္ေနပါၿပီ...

Mew:"အဲဒါဆို ဒီေန႔💛Memories💛ဆိုင္မွာ ေတြ႕ခဲ့တဲ့ေကာင္မေလးကို ဘာလို႔သမီးေလး လို႔ေခၚတာလဲ"

No:"ေအာ္...Phi Mewေျပာတာ Gulfအမ Phi Graceရဲ႕ သမီးေလးPanျဖစ္မယ္ Gulfက သူ႕တူမေလးကို သဲသဲလႈပ္ခ်စ္ၿပီး သမီးေလးဆိုၿပီး ပါးစပ္ဖ်ားကကို မခ်ဘူး"

*ေသလိုက္ပါေတာ့ Mewရယ္ တူမကို သမီးထင္ရတယ္လို႔ မင္းနဲနဲေတာ့ စဥ္းစားသင့္တာေပါ့
အခုေတာ့ Gulfေလးနဲ႔ေတာင္ ေသခ်ာမေတြ႕လိုက္ရဘူး*

Mew:"သူက သူ႕တူမကို အရမ္းခ်စ္တာပဲလား"

No:"Gulfက ကေလးခ်စ္တတ္ေတာ့ ပိုၿပီးသဲသဲလႈပ္ ပါပဲPhiေရ"

*ဘာလို႕ သဲသဲလႈပ္ခ်စ္ရတာလဲ မနာလိုလိုက္တာ ငါေတာ့ ကေလးေလာက္ေတာင္ အခ်စ္ခံရပါ့မလား
Panေလးကိုေတာ့ အားက်တယ္ကြာ*

🌟 You are my guiding star 🌟 (Completed)Where stories live. Discover now