Part-22(Z+U)

1.1K 116 2
                                    

စားေသာက္ၿပီး အျပန္ Mewတစ္ေယာက္ Gulfကို အိမ္ျပန္လိုက္ပို႔ျဖစ္တယ္....၂ေယာက္သား လမ္းေလွ်ာက္လာၾကရင္း....
"Phi Mewဘာလို႔ Pufaiကို အဲဒီေမးခြန္းႀကီးေမးလိုက္တာလဲ"

"မင္း...စာအုပ္မထပ္လို႔ဆိုၿပီး ဆရာေခၚဆူေသးတယ္ေလ...မွတ္မိလား"

"မွတ္မိတာေပါ့....Phiေတာင္ ကြၽန္ေတာ့္အစား အဆူခံေပးေသးတာပဲ"

"အဲတုန္းက....မင္းစာအုပ္က ထပ္လိုက္ရဲ႕သားနဲ႔ ေျခေထာက္ေပါက္ၿပီး ထြက္သြားလို႔မွမရတာ၊ တစ္ေယာက္ေယာက္ လႊတ္ပစ္လိုက္လို႔ေပါ့"

"အဲတာဆို Phiေျပာခ်င္တာက Pufaiက ကြၽန္ေတာ့္စာအုပ္ကို လႊတ္ပစ္လိုက္တယ္ေပါ့"

"ဟုတ္တယ္ေလ...."
"မျဖစ္ႏိုင္တာ...."gulfကေတာ့ အံ့ဩလ်က္ေပါ့..

"ဘာလို႔မျဖစ္ႏိုင္ရမွာလဲ...အဲဒီေန႔က စာအုပ္ေတြလိုက္ေကာက္ေပးတာ Pufaiေလ မင္းထပ္လိုက္ရဲ႕သားနဲ႔ မရိွေတာ့တာဆိုေတာ့ သူမလုပ္လို႔ ဘယ္သူလုပ္မွာလဲ"

"ဟုတ္ရဲ႕လား....Phiရဲ႕ သူကဒီလို လုပ္လိမ့္မယ္လို႔....ဒီေန႔လဲ Phiကို ကူညီေသးတာပဲ သူက သေဘာေကာင္းမယ့္ပံုပါ"

"ကိုယ္သိတာကေတာ့ မင္းကသူ႕ထက္ပိုၿပီး သေဘာေကာင္းတယ္ဆိုတာပဲ"Mew...Gulfမ်က္ႏွာ တိုးလာရင္း ေျပာလိုက္တယ္....Gulfကေတာ့ နီးကပ္လာတဲ့ Mewမ်က္ႏွာနဲ႕ အၾကည္စူးစူးေတြကိုရင္မဆိုင္ရဲဘဲ...ေခါင္းကိုတျဖည္းျဖည္းေနာ္ဆုတ္သြားတယ္....Mewကေတာ့ ေနာက္ဆုတ္ေလ....နီးေအာင္တိုးေလပဲ...

Gulfလဲ ေနာက္ဆုတ္ရင္းနဲ႔.....
"အ..."ဆိုၿပီး ေနာက္သို႔ လန္က်သြားေလတယ္....

ဒါေပမဲ့ သူထင္သလို ဖင္ထိုင္ရက္ မက်ေနပဲ ခါးကိုလွမ္းဖက္ျခင္းကို ခံလိုက္ရတယ္....

Mewလဲ gulfလဲက်မည္စိုး၍ ခါးေလးကို ေစြ႕ခနဲလွမ္းဖက္လိုက္....

အခုဆိုရင္ျဖင့္.....မ်က္ႏွာႏွစ္ခုကနီးကပ္စြာ gulfကေတာ့ Mewရင္ခြင္ထဲေရာက္လ်က္ေပါ့....

"အခုလို အနီးကပ္ၾကည့္လိုက္မွ မင္းထက္သူက နည္းနည္းမွပို ခ်စ္ဖို႔မေကာင္းဘူး"Gulfမ်က္ႏွာေလးကို စိုက္ၾကည့္ရင္းေျပာလိုက္တယ္....

Gulfမ်က္ႏွာတစ္ခုလံုး ပန္းေရာင္သန္းသြားတယ္....
ရွက္ၿပံဳးေလးၿပံဳးလ်က္ေပါ့....ပါးမိုးမို႔ေလးေတြကေတာ့ ပန္းေရာင္သန္းေန၍ ကိုက္ဆြဲခ်င္စရာေလးျဖစ္ေနတယ္😋

🌟 You are my guiding star 🌟 (Completed)Where stories live. Discover now