Part-34(Z+U)

1.2K 132 24
                                    

Gulfတစ္ေယာက္ အိမ္ထဲေရာက္ေတာ့...

G'mom:"သားျပန္လာတာ ေနာက္က်လိုက္တာ ၁၁ေတာင္ခြဲေတာ့မယ္"

Gulf:"သားသူငယ္ခ်င္း ႏိုင္ငံျခားကျပန္လာလို႔ ေတြ႕ေနတာနဲ႔ ၾကာသြားတာ....သားနားခ်င္လို႔ အေပၚတက္ေတာ့ မယ္ေနာ္"

G'mom:"ေစာေစာအိပ္ေနာ္.....မနက္ျဖန္အလုပ္မသြားရတိုင္း ဂိမ္းေဆာ့မေနနဲ႔အုန္း"

Gulf:"မေဆာ့ပါဘူး...ေစာေစာအိပ္မွာပါ"

အခန္းထဲေရာက္ေတာ့ ခ်က္ခ်င္းကုတင္ေပၚသို႔ ပစ္လွဲခ်လိုက္တယ္ ၿပီးေတာ့ P'Mewေပးထားတဲ့
Penda႐ုပ္ႀကီးကို ဖက္လိုက္တယ္......

"Penda႐ုပ္ႀကီးေရ Phi Mewျပန္လာၿပီသိလား
ငါအရမ္းေပ်ာ္တာပဲကြာ....သူငါ့ကိုေပးထားတဲ့ ဂတိကိုမေမ့ဘူးသိလား....ကစားကြင္းႀကီး တစ္ခုလံုးလဲငွားေပးတယ္....ငါနဲ႔အတူ ေဆာ့ခ်င္တာေတြ အကုန္လဲ အတူေဆာ့ေပးတယ္...ၿပီးေတာ့ေလ မေျပာေတာ့ဘူးကြာရွက္တယ္"

Penda႐ုပ္ႀကီးကေတာ့ ၿငိမ္သက္လ်က္ပါ Gulfတစ္ေယာက္သာ ရွက္ေနရွာတာ...
*ငါဘာလို႔ရွက္ေနတာလဲ....Pendaက စကားမွျပန္မေျပာႏိုင္တာ နားေထာင္႐ံုပဲကို ေျပာျပလိုက္ပါ့မယ္*

"မရွက္ေတာ့ဘူး ငါမင္းနဲ႔၆ႏွစ္ေတာင္ဖက္အိပ္လာတာ ဆိုေတာ့ မင္းကယံုၾကည္လို႔ရေလာက္တယ္........
ငါေျပာဖူးတယ္ေလ ငါေနမေကာင္းတုန္းက P'Mewလာနမ္းတယ္လို႔ အိမ္မက္မက္တယ္ဆိုတာ အဲဒါ တကယ္တဲ့....သူတကယ္လာခဲ့မယ္လို႔ ငါေတြးေတာင္မေတြးမိဘူး....မင္းေရာေတြးမိလား...
ေအာ္ေမ့လို႔...မင္းမွျပန္မေျပာႏိုင္တာ ၿပီးေတာ့ သူကငါ့ကိုထပ္နမ္းေသးတယ္သိလား..."

ေျပာရင္း ႏႈတ္ခမ္းေလးကို လက္ျဖင့္ျပန္စမ္းကာ
ျပန္ေတြးေနမိတယ္....
*အား ရွက္လိုက္တာ အဲတုန္းကငါဘာလို႔ မ႐ုန္းမိခဲ့လဲမသိဘူး*

Gulfေတြးေနတာရပ္ၿပီး Pendaႀကီးကို စကားဆက္ျပန္တယ္
"ဒီေန႔သူက ငါ့ကိုခ်စ္သူျဖစ္ခြင့္္ေပးပါတဲ့ေလ....
ငါတို႔ခ်စ္သူျဖစ္သြားၿပီေပါ့ကြာ....ဒါေပမဲ့ ၃ရက္ေလာက္ စိတ္ေကာက္ထားတယ္ သူမ်ားသားသမီး လူပ်ဳိႏုႏုထြတ္ထြတ္ေလးကို ကေလးအေဖလို႔ ထင္လို႔ေလ ၃ရက္ထက္ပိုၿပီးေတာ့လဲ စိတ္မေကာက္ႏိုင္ပါဘူး ငါလဲသူ႕ကိုလြမ္းတာပဲ အခုေတာင္လြမ္းလာၿပီ....အလကား လူႀကီး ဖုန္းမဆက္နဲ႔လို႔ေျပာတိုင္း တကယ္မဆက္စရာလား"

🌟 You are my guiding star 🌟 (Completed)Where stories live. Discover now