«Ми робимо вибір лише один раз. Ми обираємо бути воїном чи бути звичайною людиною. Іншого вибору просто не існує.
Не на цій землі.»
Карлос Кастанеда
1
Що це? Скажіть – що це в біса таке? Як прийняти все, що відбувається довкола і не з'їхати з глузду. Крики, стрілянина, шум сотень тон води, що з навіженством виривається з відчинених вибухом шлюзів, і я – яка тягне ледь живе тіло свого чоловіка.
Як це зі мною трапилося? Як я сюди потрапила? Хіба таке взагалі може бути з простою жінкою, яких на вулицях юрмляться мільйони?
Моя голова ніяк не може дати мені чітке поняття про реальність. Може все це просто якийсь сон? Дивний, моторошний сон? Може я не вбила більше десятка людей і з плеча Тео не юшить кров і немає дірки від кулі сорок п'ятого калібру? Звідки я можу знати про калібри набоїв, про типи зброї, про те, як вирубити людину трьома влучними ударами? Я не маю цього знати... не можу...
Він ледь притомний, тягну і відчуваю... Нічого! Я власне нічого уже не відчуваю. В голові сотні нелогічних питань, руки роблять якісь життєво необхідні дії, а чутливість зникла. Здавалося, що навіть якщо мене зараз різонуть ножом, чи влучить куля – я нічого не відчую, геть нічого, бо вся вже просто задерев'яніла від жаху, який переживаю у цю саму мить.
Я намагаюся не думати. Зараз головне – дістатися машини і дременути з цього пекла якомога далі, а тоді сподіватися на диво, бо лише диво допоможе усім нам, а особливо Вольгарду і Тео, вижити.
Так, ми це зробили – вклали пів сотні людей, забрали їх їхні життя, щоб врятувати три, два з яких під питанням. Чи жалкую я? У цю мить я не можу чітко сказати бодай щось, мене немає, я вся розчинилася у цьому безумстві насилля і крові. Ми гатили, у нас гатили – все як у якомусь дешевому бойовику. Ну, не так ефектно як у фільмах, де герой у фінальній частині з кулею у серці виголошує прощальний монолог на п'ять хвилин екранного часу. В житті вмирають швидко, а поранені не здатні і двох слів зв'язати від болю і втрати крові, не те, щоб жалібні поеми читати.
Я бачу, як витікає його кров, і молюся скоріше дотягти до джипа, де буде змога її зупинити. Про його вигляд у цілому, я взагалі мовчу, ледь впізнала за синцями, порізами і забоями. Їх гарно відлупцювали, усіх трьох. А особливо Вольгарда. Ден змушений нести його, бо той втратив багато крові і вже давно відключився. Кров зупинили, рану нашвидкуруч заліпили хірургічним клеєм, щоб хоча б довезти до лікарні. Поки серце б'ється – надія є. Зараз і Тео б підлатати, в нас для цього все знайдеться, та часу обмаль, треба тікати.
ВИ ЧИТАЄТЕ
НОРТКЕРР ІІ Життя, що тікає крізь пальці
RomantikНорткерр - загадкове місце, якого не знайти на жодній мапі світу. Він сповнений живих людських бажань і пристрастей, небезпек і таємниць. І ці таємниці несуть в собі ключ до існування світу. Його мешканці покликані жити і вмерти, щоб зберегти тим са...