1
Який сюрприз, нам, виявляється зовсім тут не раді! І чому я не здивована, побачивши перекошене від люті обличчя Адама? Їм з Бо ладнати й так було непросто, а тепер, здається, все йде до якоїсь трагічної розв'язки у дусі давньогрецької трагедії. Оскільки, як виявилося зібрала нас не доля, а Бо...
– Отже, ти, за моєю спиною подзвонила Алестеру і викликала їх сюди, бо ми не справляємося? Чи може й ти у цьому брав участь? – накинувся він на Вольгарда.
Той лише насупив брови.
– Робити мені нема що, лише грати у ваші ігри.
– І що ти йому сказала? Плакалася, що я тебе ображаю?
Адам так свердлив дівчину очима, що здавалося спопелить її прямо на місці.
А вона собі теж не промах:
– Я сказала, що у декого виникли труднощі...
– Труднощі? Труднощі?.. – підступив він до неї, змусивши її відступити на крок.
– Так, – втрутився Ден, забираючи Бо за руку ближче до себе, – давайте всі заспокоїмося.
– Ні, ніхто не заспокоїться, – не вгамовувався Адам, – що вона про себе думає?
– Що я думаю? Ти мене тут тримаєш, як полонянку, я навіть слова мовити не маю права...
– Що? Сама наказала, охороняти вас, ваша високосте, от я цим і зайнятий...
– Бовдур, – відказала Бо зі злістю, змусивши нас усіх опішити. Щоб хтось так говорив з Адамом?!... Та що це з ними?.. – На кону стоять життя, а ти не можеш переступити через свою гордість...
– Що ти мелеш?..
– Так, Бо йди-но з дівчатами, а ми тут між собою потеревенимо...
– Облиш мене Ден, це тебе не стосується, – сіпнулася вона і звернулася до усіх присутніх. – Я йому казала сто разів, без мене він не знайде фрагмент й інший теж, та він і слухати не хоче.
Здалося, що вона ніби, як схлипнула, та сльози не пустила. Блиснувши на нас синявою своїх, по-дитячому чарівних очей, граційно розвернулася і випливла геть із кімнати.
Повисла дивна мовчанка.
Отже, що трапилося?
А те, що ми перлися сюди майже добу, щоб почути, що нас тут не треба. Це було дуже дивно. Нам навіть слова мовити не дали, Адам одразу став сперечатися з Бо. Вольгард лише похмуро сидів у кутку й удавав, що йому байдуже. Хоча більше скидалося, що він уже стомився від навіженства цих двох.
ВИ ЧИТАЄТЕ
НОРТКЕРР ІІ Життя, що тікає крізь пальці
RomanceНорткерр - загадкове місце, якого не знайти на жодній мапі світу. Він сповнений живих людських бажань і пристрастей, небезпек і таємниць. І ці таємниці несуть в собі ключ до існування світу. Його мешканці покликані жити і вмерти, щоб зберегти тим са...