21. Fejezet - Rejtélyek

208 10 1
                                    

-Naruto, nagyon fogsz hiányozni! - mondta Sakura szőke barátja nyakán csüngve.

-Te is nekem Sakura-chan... de már várom a napot, hogy újra láthassalak. -felelte Naruto a lánynak.

-Elég a búcsúzásból, Naruto 2 hét múlva találkozunk addig is jó utat neked. - vágott közbe Pein, mire a légkör komorrá vált.

-Értettem, Sasukénak üzenjek valamit? - kérdezte a szőke hajú, mire a narancssárga hajú vezérük megrázta a fejét.

-Minden benne van a levélben, amit tudnia kell. - tette még hozzá a Naruto kezében lévő pergamenre mutatva.

-Akkor sziasztok, majd találkozunk! - még utoljára megölelte Sakut majd a szőke hajú fiú útnak indult.

-Akkor sziasztok, majd találkozunk! - még utoljára megölelte Sakut majd a szőke hajú fiú útnak indult

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Sakura! Beszélhetnénk egy szóra? - invitálta maga után Pein a rózsaszín hajú lányt.

-Persze. - felelte a lány majd a vezér után ment.

Amikor beértek Pein irodájába egy nem várt beszélgetés vette kezdetét...

-Nos, mit szólsz? - kérdezte a beszéde végén a narancssárga hajú férfi.

Sakura végig figyelmesen hallgatta a beszédet és gondolkodott.

-Rendben, pakolok és indulok. Na és mennyi időre megyek el? - kérdezett vissza még hiszen erről Pein egy szót sem ejtett.

-Majd szólok, ha vissza kell jönnöd. - válaszolta a férfi amivel le is lett rendezve a dolog.

Sakura hátat fordított Peinnek majd kisétált, hogy összepakoljon és elbúcsúzzon a többiektől mielőtt elindul.

*****
Sasuke éppen a határhoz közel jarőrözött, amikor észrevette az egyik fa tövében feküdni Hinatát. A lány hajnal óta őrjáraton van hozzá hasonlóan.

-Hina. - szólította meg a lányt, aki nagy mosollyal köszönt vissza neki.

-Szia Sasuke, hogy vagy? - kérdezte tőle Hinata miközben a fiú is leült mellé a földre.

-Járőrözök, ha gondolod menj haza nyugodtan és pihenj. - mondta Sasuke a lánynak.

-Nem lehet, mivel Ino kiesett így a hokage sama 24 órás műszakba osztott be, de már vagy 10x végigmentem ezen a határszakaszon így inkább leültem. - magyarázta a lány.

-Értem, van valami híred Inoról vagy a többiekről? - érdeklődött Sasuke mire a lány csak megrázta a fejét.

-Semmi, gondolom neked se. - felelte mire hasonló bólintást kapott válaszul, mint amit korábban ő is tett.

-Hinata, figyelj nem tudod mennyire komoly ez a dolog Sakura és Itachi között? Te a barátnője vagy neked biztos mondott valamit. - kérdezte kissé vonakodva a kisebbik Uchiha mire a lány felnevetett.

Sakura Haruno - MiutánWhere stories live. Discover now