- Kisame, Deidara, Tobi, Sasuke, Naruto!! Gyertek reggelizni! - kiáltott egyet Sakura, aki reggel óta a konyhában sürgölődött miközben Itachi könyvet olvasott. Pein és Konan pedig kávéztak.
-Jó reggelt csillagom! És többiek! - jelent meg az ajtóban a kékbőrű férfi és le ült az asztalhoz.
Sakura már tette is elé a kávéját.-Feketén, egy nagy bögrével! - mondta nagy mosollyal a rózsaszín hajú lány.
-Imádlak! - felelte rá Kisame miközben belekortyolt a nemrég lefőtt meleg kávéba.
- Jó reggelt mindenki! - jelent meg az ajtóban Naruto és Deidara. A két szőke úgy néztek ki, mint aki másnapos.
-Szöszikéim csak nem megártott a sok szaké! - nevetett fel Kisame.
-Haha, baromi vicces vagy! - vágta oda Deidara.
-Még, ha az lenne! - dünnyögte oda Naruto.
-Itt van a kávétok! - tette le eléjük Saku.
-Köszönjük! - felelte nagy mosollyal a két srác.
- Sakura, van kedved edzeni reggeli után? - kérdezte Itachi a lányt.
-Persze Ita. - válaszolta a lány.
-Na és az öcséd merre van Ita? - kérdezte hirtelen Pein.
-Nem tudom, biztos már edz. - mondta az idősebbik Uchiha.
*****
-Vajon mi lehet a srácokkal!? Még mindig nem tartom jó ötletnek, hogy odaküldted őket. - mondta Kakashi a hokagénak.
-Nem lesz bajuk, mind erősek és Itachi vigyáz rájuk. - válaszolta Tsunade nyugodt hangon.
-De már 1 hete nem írtak egy levelet sem! - akadékoskodott tovább a sensei.
-Biztos nem volt idejük vagy nem tudták még elküldeni. Nem soká fognak írni. - nyugtatta tovább a Hokage Kakashit.
-Rendben, elhiszem neked. - egyezett bele végül a sensei.
-Most menj és hívd ide inkább Gai-t. - adta ki az utasítást a Hokage. Bár csak elterelésnek mondta, hogy megnyugtassa a férfit.
*****
- Ó, nagyon jó volt az edzés de iszonyatosan elfáradtam. Megyek és lefürdök. - mondta Sakura Itanak miközben a fürdő felé sétált.-Tudod mit segítek, mert ez bonyolult meló! - mondta a férfi majd a lány után ment és megállt a lány mögött aki a tükörben nézte magát.
Forró csókokat lehelt a lány nyakára, aki a kellemes érzést hang nyögésekkel viszonozta.-Na de Itachi. - mondta a lány a hollófekete hajú férfinak.
- Azt mondom vegyük le ezt a felsőt.. anélkül még szebb vagy! - felelte a férfi majd lassan letépte a lányról a felsőjét. A lány hirtelen megfordult és szenvedélyem csókot lehet Itachi ajkaira majd a falnak tolta.
- Ó, bedurvultunk? - húzódott kaján vigyorra a férfi arca.
-Fogd be! - válaszolta a lány majd ismét vadan a férfi száját csókolta.
Itachi a lány alsó ajkába harapott, ezzel kérve bebocsátást nyelvének. A lány egy hangos nyögéssel engedélyt adott a férfinak és nyelveik összeolvadtak.
Itachi felkapta a lányt, aki lábait a férfi medencéje köré szorította míg az az ágyig vitte. Közben vadul csókolták egymást és összesimultak. Az ágyhoz érve Itachi ráfektette a lányt majd testével teljesen rá feküdt de karjaival tartotta magát. Ismét a lány nyakát kezdte el simogatni a nyelvével, Sakura hangos nyögései mégjobban feltüzelték a férfit. A merevedésében már ígyis vadul lüktetett de ezek a hangok.
A lány kibújtatta Itachit a pólójából majd a nadrágja ciprázja felé nyúlt. Miután azt is sikeresen leszedte róla, megszabadult az ő maradék ruháitól is. A csupasz testük egymáshoz simult.
YOU ARE READING
Sakura Haruno - Miután
FanfictionA történet 3 évvel azután játszódik, hogy Sasuke Uchiha elhagyta Konohát... Sakura azóta a falu egyik legerősebb ninjája lett és azt a feladatot kapja, hogy hozzá vissza volt csapattársát! De hogy Sakura sikerrel jár-e, illetve milyen megpróbáltatá...