Az erdő sötétjében megbújó gonoszságot szinte a érezni lehet, a levelek halk suhogása és a madarak károgása töri meg csak a vészjósló, nyomasztó csöndet.
- Neji, látod hol van? - kérdezte egy kissé ijedt női hang a barna hajú férfit.
- Nem, eltűnt pedig az előbb még éreztem. - válaszolta a fiú kinek határozottsága is kissé megingott.
A következő pillanatban egy hatalmas kígyó jelent meg az anbu csapat előtt, ami egyenesen feléjük tartott. Benzinszínű szeme szinte égett a halálvágytól.
- Tenten fuss! - kiáltotta el magát a barna hajú férfi.
- Nem hagylak itt! - válaszolta a lány és egy kunait rántott ki a zsebéből. A kígyó teljes nagyságában előttük vicsorított mielőtt támadásba lendült volna.
- Szchhh.. megvannak te féreg! - sziszegte a kígyó majd akcióba lendült. Egyenesen a két anbusnak támadt.
- Tenten én elterelem, te pedig próbáld meg megsebezni. Ha lefárasztottuk pedig menekülünk. - adta ki a parancsot Neji a lánynak.
- Rendben. Akkor ideje komolyra venni a dolgot. - válaszolta a lány majd elővett egy tekercset, aminek a helyén egy hatalmas shuriken termett.
Sokáig harcoltak és próbálták kifárasztani a kígyót, de az nagyon erős volt. Amikor egy pillanatra lankadt a figyelme a két fiatalnak a kígyó kihasználta és már is támadt. Pár centire voltak a kígyó éles fogai az anbus férfitól amikor egy éles hang megállította a kígyót.
- Manda, elég lesz! - parancsolta a kígyónak az ismerős hang.
*****
- Tsunade-sama, megírtam a levelet a hetes csapatnak. Szeretnéd elolvasni? - kérdezte a hokaget Kakashi kezében a levélellel.
- Igen, azt hiszem elolvasom és majd Shizunéval elküldetem. - válaszolt Tsunade majd elvette a levelet amit felé nyújtott.
- Hokage-sama még egy kérdés. Meddig akarod még, hogy beépüljenek az Akatsukiba? - szegezte neki a kérdést Kakashi és érezte a hangjában, hogy nyugtalan ezzel kapcsolatban.
- Nem tudom, egyelőre maradjanak mert nem akarom, hogy lelepleződjenek. Ahogy Sasuke és Naruto leveléből kivettem egészen jól elvannak. - mondta, hogy megnyugtassa.
- És Sakura? - érdeklődött Kakashi.
- Hmm...ő nem írt mióta elmentek. És még csak a fiúk levelében sem említik mi van vele, ami furcsa. - kezdett el kételkedni kissé. Az ő tanítványa soha nem tenne ilyesmit, vajon mi lehet vele?
- Bizonyára minden rendben van vele. - szólalt meg belépve az ajtón Shizune.
- Kakashi, Shizune egyedül hagynátok?! Elolvasnám a levelet és utána elküldhetitek. - kérte távozásra barátait.
Miután kimentek az irodából kinyitotta a levelet és elkezdte olvasni.
" Naruto, Sakura és Sasuke!
Megkaptuk a legutóbbi jelentésetek és örömmel halljuk, hogy sikeresen beépültetek. Az anbu egységben szétosztottuk a tagok jellemzéseit, amit Sasuke írt és próbáltunk még több információt megtudni róluk. Remélem néha azért gondoltok Konohára és ránk is, nagyon hiányoztok a srácoknak. Átadnék néhány üzenetet nektek, amiket a társaitok írtak.
Sakura, Naruto remélem jól vagytok, itt mindenki megérzi hogy nem vagytok itt. Nélkületek unalmasak a mindennapok, még az edzésre is nehezebb rávennünk magunkat. Mostanában Nejivel nagyon sokat szoktuk gyakorolni és mire hazatértek meglátjátok milyen erősek leszünk. Írjatok gyakrabban, ha tudtok! Nagyon várunk haza! By: Hinata
YOU ARE READING
Sakura Haruno - Miután
FanfictionA történet 3 évvel azután játszódik, hogy Sasuke Uchiha elhagyta Konohát... Sakura azóta a falu egyik legerősebb ninjája lett és azt a feladatot kapja, hogy hozzá vissza volt csapattársát! De hogy Sakura sikerrel jár-e, illetve milyen megpróbáltatá...