9.Fejezet - Team7

654 28 3
                                    

A laborba belépve a rózsaszín hajú lány nem talált senkit, pedig már lassan itt kellene lennie a vendégének. Az ajtó hirtelen nyílt és egy nem ismerős nő jött be rajta...

-Sakura, kérlek tetováld fel Sasukénak az anbu jelet. - szólalt meg a selymes női hang és a fekete hajú fiú lépett be a terembe.

-Persze Tsunade-sama! - válaszolta Sakura és elkezdte kipakolni a szükséges dolgokat a szekrényből.

Elég sok embernek csinálta már és gyorsan meg is tudta gyógyítani a tetoválás helyét. A fiú felült az egyik asztalra és a lány elkezdte csinálni neki a mintát. Összeszorított foggal és némán tűrte a srác a szőke nő pedig csak figyelte a folyamatot.

-Ezzel kész! - mondta Sakura büszkén. A fiú felállt és már teljesen anbusnak nézett ki.

- Köszönöm Sakura

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Köszönöm Sakura. - mondta a fekete hajú fiú csapattársának.

-Nincsmit. - válaszolta a lány majd a Hokage felé fordult.

-Mond Sakura, mit szeretnél? - kérdezte a nő megelőzve ezzel a lányt.

-Mester, Kurenai sensei és Temari már jóideje elmentek és vissza kellett volna érniük... - mondta kicsit halkan.

-Igazad van, utánuk küldök valakit. - mondta majd el is sietett.

A két fiatal ottmaradt a laborban kettesben és csend telepedett rájuk amíg Sasuke meg nem törte azt.

-Sakura, a bátyámmal komoly a dolog? - kérdezte elhaló hangon.

-Öhm, Itachi igazán jófej meg rendes jól megvagyunk de még nem tudom... - mondta a lány miközben pakolta elfelé a tetováláshoz használt eszközöket.

-Aha, értem... - mondta a fiú majd az ajtó felé indult.

-Sasuke, szólnál légyszíves Narutonak hogy majd a jelentés hozza be. - szólt utána a lány.

-Persze, szólok. - mosolyodott el az Uchiha majd kilépett az ajtón.

A rózsaszín hajú lány még egy darabig az ajtót figyelte majd elmerült a gondolataiban...
Ezekből Naruto hangja zökkentette ki aki éppen ekkor lépett be az ajtón.

-Sakura-chan, behoztam a jelentést de kaptunk egy küldetést is. - jelentette ki a szőke hajú a lánynak.

-Köszi, na és mi lenne a küldetés? - kérdezte a rózsaszín hajú lány.

-Meg kellene ölni 2 akatsuki tagot Sasori és Deidarát. Itachi is segíteni fog nekünk és holnap indulnánk. - magyarázta a fiú miközben szőke fürtjeibe túrt bele.

-Okes, mikor és hol talizunk? - tette fel az utolsó és legfontosabb kérdést a lány.

-Reggel 5, főkapu... Sasuke is jönni fog. - mondta a fiú válaszul.

Sakura Haruno - MiutánWhere stories live. Discover now