Reggel, ahogy felkelt a nap Sakura is ébredezni kezdett.
-Hmm mi a f*sz, ki szuszog itt mellettem? - gondolta magában Saku és észrevette az alatta fekvő Sasukét. Gyorsan összerakta a képet, majd hangosan az alvó fiúnak kezdett kiabálni-Sasuke, most tényleg meghalt! - kiabálta hangosan, a fiú elkezdett ébredezni.
-Saku, csak még 5 percet utána megölhetsz! - nyögte ki még álmosan.
-Nem érdekel, hogy képzeled hogy befekszel mellém!? - ordítozott a rózsaszín hajú lány a fiúval majd egy párnát vágott a fiúhoz.
-Nem, hogy megköszönnéd hogy felhoztalak és még este melegítettelek is... - mondta kis mosollyal a szája szélén a fiú.
-Na szerintem most fejezd be, amíg teheted! - figyelmeztette a fiút Sakura.
-Jójó inkább megyek lezuhanyozok, ha van kedved szívesen látlak! - nevetett a fiú miközben egy törölkővel megindult a fürdő felé.
-Álmaidban! - mondta gúnyosan a lány aki elment reggelizni majd felöltözött.
Amikor mindketten kész voltak elindultak az anbu egység rejtekhelyére. Ott már Tsunade, Naruto és Kakashi várta őket.
-Jó reggelt! - köszönt a Hokage és Kakashi egyszerre.
-Viszont, szia Naruto! - ment oda Sakura és megölelte a szőke hajú fiút.
-Szia Saku, csáó theme. - köszönt a fiú barátainak.
-Csá dobe. - köszönt a fekete hajú srác is.
-Saku Itachi jön ma Konohába? - kérdezte Kakashi a lányt.
-Azt mondta majd késő délután ugrik be.. Addig szerintem nem fog tudni eljönni. - mesélte a lány. Sasuke meg volt lepődve rajta miért pont a rózsaszín hajú lánynak kellene tudnia mikor jön a bátyja, de úgy volt vele hogy biztosan a szeme miatt hiszen Saku kezeli.
-Hinata mikor ér ide? - kérdezte Naruto a többieket.
-Most! Sziasztok srácok! - jelent meg hirtelen a fekete hajú lány anbus ruhában.
-Szia Hina, mizu!? Gyorsan visszaértél! - mondta Naruto a lánynak miközben elmosolyodott.
-Igyekeztem, nemsoká Ino és Shikamaru is ideérnek de még bedobják a faszit a börtönbe. Tsunade-sama itt van a jelentés. - mondta a lány majd átadott egy tekercset a hokagénak.
-Sasuke a mai nap még edzetek és holnap vizsgázol... Naruto te segíts Sasukénak az edzésben. Sakura, Hinata ti nézzetek körbe a határnál és szóljatok Sai-nak, hogy jöjjön az irodámba. - magyarázta a hokage...
-Értettük! - válaszolták a srácok egyszerre.
Naruto és Sasuke elkezdtek harcolni az edzőtéren, ma már sokkal jobban ment a fiúnak mint a tegnapi nap.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Sakura Haruno - Miután
FanficA történet 3 évvel azután játszódik, hogy Sasuke Uchiha elhagyta Konohát... Sakura azóta a falu egyik legerősebb ninjája lett és azt a feladatot kapja, hogy hozzá vissza volt csapattársát! De hogy Sakura sikerrel jár-e, illetve milyen megpróbáltatá...