3 év telt el azóta, hogy Sasuke Uchiha otthagyta Konohát, a barátait és mindenkit akinek fontos volt...
Sakurának és Narutónak nagyon nehéz volt feldolgoznia Sasuke döntését és nagyon sokszor próbálták vissza is hozni de sikertelenül... Végül akkor mondtak le róla amikor az egyik alkalommal majdnem sikerült megölnie Sakurát. Azóta lassan eltelt 1 év és a srácok nagyon sokat edzettek, erősödtek.
Sakura a falu második legjobb orvosi ninjája mestere Tsunade után és az anbu egység tagja.
Naruto tökéletesre fejlesztette a rasengant illetve a sage módot mestere Jiraya segítségével és szintén az anbu egység tagja.Az egyik nap Tsunade idegesen hívja be az irodába Shizunét:
-Shizune, gyere be azonnal! - kiáltott neki idegesen, csak úgy lüktetett az ér a homlokán.-Tsunade-sama mi történt? - rohant be Shizune a Hokage irodájába.
- Azt a hírt kaptam Gaaratól a kazekagetól hogy Sasuke csatlakozott az Akatsukihoz és Konoha ellen fognak vonulni. - mesélte Tsunade mérgesen a lánynak.
-Úristen, de Hokage-sama most mit teszünk?? - kérdezte a lány ilyedten.
-Egyelőre meg kell bizonyosodnunk arról, hogy ez igaz. Hívd ide Sakurát most azonnal! - adta ki a parancsot Shizunénak, aki el is indult Sakuráért.
Egy 15 percen belül megérkezett Shizune és Sakura. Kopogtak majd beléptek a hokage irodájába:
-Rég találkoztunk Sakura.. - szólalt meg Tsunade.
-Igen mester.. Miért hívattál ilyen sűrgősen? - érdeklődött a rózsaszín hajú lány.
-Lenne egy roppant veszélyes küldetésem számodra, amit másra sajnos nem bízhatok! - csapott az asztalra Tsunade miközben magyarázta.
-Mi lenne az? - kérdezte Sakura.
-Most értesültünk róla, hogy Uchiha Sasuke csatlakozott az akatsukihoz és Konoha megtámadására készülnek. A te feladatod az lenne, hogy a nyomukra bukkanj és visszahozd Sasukét Konohába megállítva ezzel az akatsukit. - magyarázta részletesen Sakura.
-Rendben, mindent megteszek! Merre találom őket, hol látták utoljára? - kérdezte Sakura egyből a lényegre törve...
- Ködrejtekben látták utoljára a Hát kőkapunál... - válaszolta Tsunade.
-Rendben, máris indulok... - válaszolta Saku.
-Rendben, de vigyázz magadra.. Ez egy veszélyes küldetés és ne szólj erről senkinek sem. - mondta Tsunade figyelmeztetően.
-Megnyugodhat mester.. Elintézem! - ezzel a mondattal Sakura el is tűnt. Tsunade arcán még látszott egy kis aggódás hiszen egy rakás veszélyes ember ellen küldte egyedül a tanítványát.
Sakura hazament a lakására és összepakolt néhány cuccot amiket magával visz. Utána elindult Konoha határa felé és Konoha kijáratánál találkozott Narutóval, aki pont most tért vissza egy küldetésről.
-Csáó Saku, csak nem indulsz el a faluból? - kérdezte Naruto megölelve a rózsaszín hajú lányt.
-Csak Tsunadénak kell gyógynövényeket szednem a patak mellől. Tudod milyen kényes erre? - hazudott Sakura barátjának.
-Jajj ne is mond, nos akkor majd találkozunk szia Saku. - köszönt el Naruto.
-Szia Naruto. - köszönt el a lány is barátjától.
Még egyszer utoljára visszanézett a falura majd elindult a küldetésre...
ESTÁS LEYENDO
Sakura Haruno - Miután
FanficA történet 3 évvel azután játszódik, hogy Sasuke Uchiha elhagyta Konohát... Sakura azóta a falu egyik legerősebb ninjája lett és azt a feladatot kapja, hogy hozzá vissza volt csapattársát! De hogy Sakura sikerrel jár-e, illetve milyen megpróbáltatá...