Sasuke felismerte a nevét mondó ismerős hangot és dühösen próbált kiszabadulni a zárkából.
-Kakashi sensei.. hát te vagy az!! Engedjetek el, minek hoztatok ide? - kérdezte gúnyosan Sasuke.-Tudod te Sasuke, hogy nem fogunk elengedni és azért hoztunk ide mert az akatsuki Konoha elleni támadásáról fogsz nekünk információkat mondani. - közölte vele Kakashi, de ekkor kopogtak az ajtón.
-Sensei, megjöttünk. - hallatszott Sakura és Sai hangja az ajtó túloldaláról.
-Na ezek is... - dühöngött a fekete hajú srác.
-Gyertek be! - hívta őket Kakashi és nyitotta ki Sasuke cellájának ajtaját. A srácok beléptek az ajtón.
-Rendben srácok, Sakura kezdheted! - utasította senseije a rózsaszín hajú lányt.
-Igenis sensei. - ezzel Sakura elkezdett egy jutsut alkalmazni Sasukén ami annyira leviszi a chakra szintjét, hogy semmilyen jutsut ne legyen képes csinálni legalább 1 napig.
-Mit csinálsz te velem? - kiabált Sasuke idegesen.
-Ne aggódj Sakura csak kiszedi a chakrádat, de nyugi visszakapod ha elmondod amit tudni akarunk. - mondta a fekete hajú fiúnak senseije.
-Ezt meg, hogy csinálod!? - kérdezte Sakurát mert ekkor már levették róla a kötést és látta ahogy a chakrája áramlik kifelé belőle.
-Egyszerű chakra kontroll Uchiha... - válaszolta a rózsaszín hajú lány zord, hideg hangon.
-Kakashi és ezután megöltök vagy mi? - kérdezte gúnyosan a fekete hajú fiú.
-Az rajtad áll Sasuke, ha elmondod hogy mit tervez az Akatsuki vagy bármilyen olyan információt amit hasznosnak vélünk és utána hajlandó leszel itt maradni a faluban akkor életben hagyunk, ha nem akkor Sakura tovább szívja majd a chakrádat amíg el nem fogy.. és az tudod mihez vezet. - vázolta fel a helyzetet Kakashi sensei a fiúnak.
-Sensei, megvagyok most ártalmatlan.. Egy jutsuhoz sincs elég chakrája. - jelentette Sakura a senseijének.
-Rendben, akkor hozzátok a ki hallgatóba... - mondta Kakashi majd elindult és a többiek pedig utána.
Kakashi elkezdte a kihallgatást, majdnem 4 órán át vallották a fekete hajú fiút.. Amikor sikerült kiszedniük belőle mindent megjelent a hokage is.
-Jól döntöttél Sasuke.. ezért megbocsájtjuk neked az árulásod. - mondta ki Tsunade, miközben bólintott egyet Kakashi felé.
-És ez mit akar jelenteni!? - kérdezte Sasuke enyhén meglepődve.
- Azt jelenti Sasuke, hogy itt maradhatsz a faluban és beléphetsz az anbu egységbe is ha szeretnél. - mondta Kakashi miközben intett Sainak és Sakurának, hogy elengedhetek a fiút.
-És miért hiszitek azt, hogy én itt akarok maradni? - kérdezte kicsit gúnyos hangon a fiú.
-Hát ezt nem mi gondoltuk, gyere be kérlek...! - szólalt meg Tsunade és egy ismerős ember lépett be. Mindenki óriásira nyitott szemekkel bámulta a nem várt személyt.
-Itachi? Te meg mit keresel itt? - kérdezte Sasuke meglepődve...
-Bocsi öcskös nem szólhattam korábban..! És bocsi Saku a múltkoriért.. okosan használtad a gyenge pontom amúgy. - magyarázta Itachi majd Sakura mosolygott.
-Én bocsi a szemedért, majd délután kezelem tovább..! - mosolygott vissza Sakura.
-Sasuke a bátyád kb. 5 éve a falu egyik legkiválóbb kémje.. beépült az akatsukiba, hogy mindig egy lépéssel előttük járjunk. A kihallgatásod és a valamelyik napi harc azért volt szükséges, hogy senki ne gyanakodjon rá. - mondta Tsunade az értetlenül néző fiúnak.
-Ti tudtátok!? - nézett Sakurára és Saira.
-Csak nemrég tudtuk meg... - válaszolt Sai, a rózsaszín hajú lány pedig csak bólintott.
-Öcsi, fogadd el az ajánlatot de nekem most mennem kell mielőtt feltűnik valakinek, hogy eljöttem. - mondta Itachi kis mosollyal a szája szélén.
-Várj, ne menj még... - szólt utána a fekete hajú fiú.
-Majd legközelebb öcsi.. - pöckölte meg Itachi testvére homlokát. Ez Sasukét egyből a gyermekkorába repítette.
Ezzel Itachi el is tűnt és mindenki Sasuke válaszát várta.
-Nos Sasuke döntöttél? - kérdezte Tsunade a fekete hajú fiút.-Itt maradok. - válaszolt Sasuke.
YOU ARE READING
Sakura Haruno - Miután
FanfictionA történet 3 évvel azután játszódik, hogy Sasuke Uchiha elhagyta Konohát... Sakura azóta a falu egyik legerősebb ninjája lett és azt a feladatot kapja, hogy hozzá vissza volt csapattársát! De hogy Sakura sikerrel jár-e, illetve milyen megpróbáltatá...