- Sasuke?? Hahó? Föld hívja Sasukét! - szólítgatta Sakura a fekete hajú fiút, aki csak állt lecövekelve.
- Ja, igen. Semmiség nem fontos. - mondta a fiú majd inkább leült az asztalhoz és belekortyolt a kávéjába.
- Hát, ahogy gondolod, itt a reggeli lehet már kihűlt de azért edd meg. - tette elé a lány a tányért barátjának majd elment.
- Köszönöm. - szólt a fiú, de a lány ezt már nem hallotta.
Sasuke egyedül ült a konyhában, amikor az ajtón belépett szőke hajú barátja.
- Sasuke? Hát téged is látni haver? - szólalt meg majd leült vele szemben.
- Aha, olyasmi.. - válaszolta a fekete hajú fiú.
- Reggel amikor felkeltél úgy néztél ki mint egy csapzott kutya, mondjuk most sem nézel ki jobban! - viccelődött Naruto.
- Naruto, ne fárassz! Semmi kedvem nincs a faszságokat hallgatni! - morgott válaszul Sasuke.
- Jójó haver, én megyek mert a fiúkkal lemegyünk az edzőterembe, ha lesz kedved majd gyere le! - mondta a szőke majd elment.
Sasuke csak bólintott majd ült tovább szótlanul az asztalnál. Miután megette a reggelit felállt majd lesétált az edzőterembe, ahol a többiek nagyon jól szórakoztak.
- Hmmm nem értem én őket, mintha már el is felejtették volna, hogy ezek mind gyilkosok. Sakura megvan ragadva azzal a halképűvel meg a többivel élen a bátyámat. Naruto meg egyre többet van velük, mintha nem azért lennénk itt, hogy a titkaikat megtudjuk. - gondolkodott magában Sasuke miközben az ajtón kukucskált majd inkább úgy döntött visszavonul a szobájába.
*****
Pár kilométerrel arrébb egy sötét barlang mélyén két férfi beszélget hosszasan.
- Hogy halad a terv? Hány jinchuurikit sikerült eddig megszereznetek? - kérdezte az ismeretlen alak a narancssárga hajú férfitól.
ESTÁS LEYENDO
Sakura Haruno - Miután
FanficA történet 3 évvel azután játszódik, hogy Sasuke Uchiha elhagyta Konohát... Sakura azóta a falu egyik legerősebb ninjája lett és azt a feladatot kapja, hogy hozzá vissza volt csapattársát! De hogy Sakura sikerrel jár-e, illetve milyen megpróbáltatá...