18. Fejezet - Vendégszeretet

328 11 2
                                    

A kezdeti sokk után, amit az váltott ki, hogy Ino megpillantotta gyerekkori legjobb barátnőjét az elrablója oldalán kezdte összerakni a képet. Bár azt tudta, hogy Sakura beépült a bűnszervezetbe, azt nem sejtette hogy ennyire jól érzi magát itt.

-Igen, ő az egyik legjobb barátnőm Konohából. De ti, hogy találkoztatok? - magyarázta Sakura majd kérdőn Deidara felé pillantott.

-Megmentettem a határon és utána lebűnözőzött, ami vérig sértett. - mesélte kissé sértődötten a szőke hajú férfi.

-Mert az vagy! - szólalt fel Ino dühösen.

- De felvágták a nyelved kiscica! - vágta rá nevetve Kisame majd leült az asztalhoz.

-Kisame ne kezd! Ino te pedig kérj bocsánatot Deitől, mert nem bűnöző. - felelte a rózsaszín hajú lány mire a teremben mindenki nagyot nézett.
A szőke hajú lány ezt nem hagyhatta annyiban, hogy barátnője azt várja tőle, hogy kérjen elnézést attól, aki elrabolta.

-Sakura! Te megvesztél?? Én kérjek elnézést attól, aki elrabolt? - értetlenkedett Ino.

Sakura bár értette barátnője előítéletességét de azt is tudta, hogy Deidara jó fiú csak meg kell ismerni.

-Nem Ino, nem vesztem meg. Deidara megmentett téged és ezért hálával tartozol neki. Az, hogy utána nem épp úgy kezelte a dolgokat, ahogy kellett volna azt pedig nézd el neki mert ilyen a jelleme. - felelte teljes higgadtsággal a rózsaszín hajú majd leült Kisame mellé.

Ino rövid ideig szótlan maradt majd belátta, van némi igazság barátnője szavaiban ezért elnézést kért.

-Gyere ülj le, hozok neked törölközőt és száraz ruhát. - törte meg a csendet Konan majd kiment a konyhából.

Amikor visszatért két törölközőt és egy ruhát nyomott a szőke hajú lány kezébe majd megmutatta neki merre találja a fürdőt. Amíg Ino rendbe szedte magát Kisame és Deidara elmesélték a történteket. 10 perc múlva Ino és Konan visszatértek nevetgélve, amin Sakura nem lepődött meg hiszen a lila hajú lány mindenkit elbűvöl. Leültek az asztalhoz a többiekhez, majd a vacsorát az asztalra tették és már csak Peint meg Robit várták.
Konan felment szólni a fiúknak, hogy kihűl a kaja. Amikor lefelé jöttek Ino nem hitt a szemének. Előtte állt az Akatsuki vezére a híres Pein és ő egy asztalnál fog vacsorázni vele.

- Csoda, hogy megvártatok a vacsorával! Itachi hol van? - kérdezte Pein a többieket majd leült az asztalhoz.

-Hidannal elmentek a gyógyszerkért, amiket kértem. - felelte Sakura.

-Nagyszerű, akkor gondolom majd csak reggelre érnek vissza. Na és ki a vendégünk? - érdeklődött a vezér Ino felé pillantva.

-Sakura egyik régi barátnője, Dei és Kisame találtak rá a határon. A neve Yamanaka Ino. - válaszolt Konan egyenesen párja szemébe nézve.

-Á, légy üdvözölve. De ti ketten mit kerestetek a határnál? - szűkült össze a narancssárga hajú férfi szeme.

-H-hát... - kezdett bele a mondatba Deidara.

- Elkisértük Narutót meg Sasukét. - vágott a szőke hajú szavába Kisame.

Ino alig bírta figyelni, ahogy az asztalnál mindenki teljesen átlagosan viselkedik és beszélgetnek miközben vacsoráznak.

-Jólvan. Konan majd mutasd már megy légyszives Inonak a vendégszobát. - nézett barátnője felé Pein.

-Okés, Sakura te is jössz? - kérdezte Konan a rózsaszín hajú lányt.

Sakura Haruno - MiutánDonde viven las historias. Descúbrelo ahora