Sakura és Madara hamarosan elérték a rejtekhelyet, ami a lány meglepetésére nem volt teljesen ismeretlen számára. Ebben a barlangban harcolt egykoron Sasorival miután az Akatsuki elrabolta Gaarat.
- Nos most már elmondanád, hogy mit is akarsz tőlem pontosan? - kérdezte a lány miközben leült egy sziklára a barlangban.
- Nagyon egyszerű a dolog, gyógyíts meg és ne hagyd hogy bárki is megöljön. - felelte az idős Uchiha miközben beljebb invitálta a lányt egy szinte teljesen normálisnak tűnő helységbe, ahol egy hosszú asztal állott tele székekkel.
- Még is mi bajod van? Na meg miből gondolod, hogy segítenék neked? - érdeklődött a lány szarkasztikusan.
- A chakrám kezd szerte foszlani, mert mint tudod eléggé idős vagyok már és a testem nem tudja tárolni tovább az erőm. Segíteni pedig, azért fogsz nekem mert nem akarod, hogy bántsam azokat akiket szeretsz. - válaszolt Madara.
- Egy szóval haldokolsz. De miért ne ölnélek meg? Hiszen akkor sem tudnád bántani a szeretteim... - elmélkedett hangosan Sakura.
- Egy chakratároló nem tudja megölni azt akinek a chakrája van a testében... innen már gondolom össze rakod magad is. - mondta az Uchiha és leült az egyik székre.
- Az nem lehetséges... - döbbent le a rózsaszín hajú lány és kissé elsápadt.
- Pedig igen, Tsunade és Orochimaru beléd helyezték a chakrám egy részét amit még a Hashirama elleni csatában tudtak begyűjteni tőlem. Ezért is vagy te az egyetlen, aki meg tud gyógyítani. - magyarázta a fekete hajú férfi és egy tekercset csúsztatott a lány elé.
- Ez meg mi? - kérdezte Sakura miközben a papírosért nyúlt.
- Nyisd ki, egy megállapodás. - felelte Madara és maga előtt keresztbe tette a karjait miközben hátradőlt és figyelte a lány minden mozdulatát.
Miután Sakura elolvasta a tekercset az arca komorrá vált és szemei mintha villámokat szórtak volna...
*****
Az Anbu osztagok is elindultak Konohából az Itachitól kapott helyszín irányába de egy másik útvonalon nehogy véletlen is összefussanak az Akatsukival.
- Hinata, Neji láttok valamit? - kérdezte Kakashi sensei a két anbus ninját, az egyikőjük elől a másik hátul haladt, hogy teljesen fedezve legyen az osztag a byakugan által.
- Minden tiszta előttünk. - válaszolt Hinata.
- Nem követnek minket. - jelentette Neji.
- Rendben, akkor siessünk. Hamarabb kell odaérnünk, mint az Akatsuki. - mondta a sensei, pedig már így is eléggé gyors tempóban haladtak.
- Sensei, mi lesz ha az Akatsuki megtámad majd minket miután legyőztük Madarát? - érdeklődött Naruto.
- Hát Naruto neked és Sasukénak muszáj lesz az ő oldalukra állnotok különben lelepleződtök. Ha erre kerülne sor, akkor meglátjuk milyen esélyeink lesznek de ha nagy lesz az erőfölényük akkor visszavonulunk. Hiszen ők is megmenti akarják Sakurát így nem hagyják majd, hogy baja essen. - magyarázta Kakashi sensei, bár legbelül egyáltalán nem tetszett neki, hogy a tanítványát az Akatsukival kell hagynia de nem kockáztathatnak.
- Értem, a lényeg Sakura! Semmi más nem számít most csak, hogy megmentsük őt.
Hinata hirtelen megtorpant és így a csapat is egyből megállt. A lány csendre intett mindenkit, ekkor mindenkit harckészültségbe helyezkedett.
- 8 erős Akatsuki tag van előttünk és egy hatalmas madáron repülnek. Nem is próbálják rejteni a chakrájuk, azaz szeretnék ha tudnák közelednek. - szólalt meg a fekete hajú lány.
- Előttünk járnak ez nem jó, észrevettek minket? - kérdezte Sasuke bosszúsan.
- Nem, vagy ha igen akkor nem foglalkoznak velünk. - felelte Hinata.
- Mindenki rejtse el még jobban a chakráját és teljesen észrevétlenül kell tovább haladnunk. Ez a szakasz egyébként is veszélyesebb már, sok erre a renegát ninja. - adta ki az utasítást Yamato taichou.
- Előre küldöm Pakkunt is, hogy nézzen körbe. - mondta Kakashi sensei és megidézte a ninja kutyát, aki útnak is indult.
*****
Eközben az agyagmadáron Pein előre ment és leült Itachi mellé, aki éppen a semmibe bámult előre.
- Követnek minket. - szólalt meg a narancssárga hajú férfi a másiknak.
- Igen, a konohai anbu osztag. - felelte a fekete hajú Uchiha.
- Előjük küldöm Hidant és Kakuzut, hogy lassítsák le őket. - mondta Pein, aki szintén a semmibe bámult.
- Fölösleges, nem tudnak utolérni csak mire már Madara rejtekhelyéhez érünk de túlerőben vagyunk ellenük így nem hiszem, hogy harcolnának velünk. - fejtette ki gondolatmenetét Itachi.
- Hm, igazad van. Bár Sasuke és Naruto könnyen lelepleződhetnek ha nem harcolnak Konoha oldalán. - folytatta a beszélgetést a narancssárga hajú férfi.
- Valóban, de a fiúk képzett ninják. Biztos megoldják majd. - higgadtan jött a válasz az Uchihától, aki ekkor megidézte a hollóját és útnak indította egyetlen szó nélkül.
- Hová küldted? - kérdezte Pein a férfit.
- Sakurához, hogy jelezze neki úton vagyunk.
Pein erre csak egy bólintással válaszolt majd felállt és visszament Konan mellé, aki a kék és zöld árnyalata között valahol félúton csukott szemmel ült Tobi mellett.
*****
Sakura eközben még mindig abban a helységben ült de immáron egyedül, mert az idős Uchiha ott hagyta gondolkodni. Ekkor repült be a barlangba Itachi hollója és szemében aktiválódott a sharingan melyben az akatsuki tagok látszottak az agyagmadáron repülve. A lány azonnal tudta, hogy a férfi küldte, hogy tudassa már nem járnak messze. Az üzenetet átadva a madár már el is tűnt, de pár pillanattal később Madara tűnt fel az ajtóban.
- Nos hogy döntöttél? - kérdezte a lányt.
- Meggyógyítalak, de kelleni fog hozzá pár dolog amit be kellene szereznem. - válaszolta a lány miközben felállt.
- Legyen, mond mi kell és megszerzem. - felelte az idős Uchiha.
A lány pont ezt szerette volna elérni, hogy a férfi elmenjen egy időre és mire visszaér már ideér a segítség. Onnan pedig már simán fog menni a dolog és megölik Madarát. Miután a Sakura elmondta, hogy miket kell beszereznie az Uchihának az húzott egy chakramezőt a barlang köré majd elindult ott hagyva a lányt.
- Ó de ostoba ez a fickó, azt hiszi hogy egy chakramező majd kifog rajtam. - gondolkodott hangosan Sakura majd teljesen közel ment a barlangot védő burokhoz és kézjeleket kezdett formálni.
A burok ekkor a korábbi áttetsző színről pirosra váltott, amin a lány simán átsétált. Olyan gyorsan kezdett el szaladni abba az irányba amelyből Itachi chakráját érezte, hogy pár pillanat múlva már meg is pillantotta őket a magasban. Ekkor az Akatsukisok is észrevették és leszálltak. Minden teljesen jól ment volna ám pár pillanat múlva kunaik repültek feléjük és megjelent a konohai anbu osztag is.
Mindenki támadó pozíciót vett fel és szigorú tekintettel vizslatták egymást, ám ekkor egy váratlan ember félbeszakította a kialakult feszültséget.
- Nocsak, micsoda ritka látvány. Két ellenség ugyanaz ember megmentésére sietett! - hangzott kissé gúnyosan egy ismerős hang és a feszültség a tetőfokra szökött.
*****
Jó estét mindenkinek!
Elnézést kérek a rengeteg és rengeteg kihagyásért de annyi minden történt velem, hogy írni egyáltalán nem volt sajnos időm. De most, hogy visszataláltam önmagamhoz ismét hoztam egy fejezetet és igyekeztem minél izgalmasabbra írni.
Remélem tetszeni fog és szép estét mindenkinek! :)
YOU ARE READING
Sakura Haruno - Miután
FanfictionA történet 3 évvel azután játszódik, hogy Sasuke Uchiha elhagyta Konohát... Sakura azóta a falu egyik legerősebb ninjája lett és azt a feladatot kapja, hogy hozzá vissza volt csapattársát! De hogy Sakura sikerrel jár-e, illetve milyen megpróbáltatá...