Katanák csattannak egymásnak, izzadságcseppek folynak le a két fiú arcáról. Naruto és Sasuke már hajnali 4 óta egymást nyúzzák a gyakorlópályán és szünet nélkül fitoktatják erejüket egymásnak. A fekete hajú fiú szemében ég a tűz ettől ónix szemei vörösbe borultak és a sharingan égett bennük. A szőke kék szemeiben is láng gyúlt és narancssárga chakra vette körül. Ahogy egymásnak estek egy halk taps robbantotta szét a két fiút és hirtelen a fejüket a pályán lévő fa egyik ágára vetették, ahonnan is a hang érkezett.
Egy szőke hajú nő állt ott, fáradt de elégedett arccal és a két fiút bámulta. Egy darabig csak nézett aztán beszédre nyitotta a száját.
- Szép fiúk, egyre erősebbek vagytok! - mondta elégedetten a hokage-sama majd leugrott a fiúk elé.
- Köszönjük Tsunade-banya, hogy hogy itt vagy azt hittem a szakés üveg meg a játékgép társaságában mulatod a idődet! - mondta nevetve a szőke és Sasuke mögé bújt nehogy a nő véletlen leüsse.
- Haha, Naruto most nem foglak bántani de csak mert egy fontos ügyben jöttem. - válaszolt a nő és megelte a kezeit mutatva hogy nem fogja bántani a fiút.
- Mi lenne az a fontos ügy Tsunade-sama? - kérdezte a fekete hajú komolyabban.
- Akatsukis ügy...pár napja már mondta a bátyád, hogy a bűnszervezet tagjai mozgolódnak. Mivel nem tudták meg eddig, hogy ki ölte meg Sasorit és Deidarát nincs baj, de a biztonság kedvéért te és Naruto beépültök az Akatsukiba, hogy kémkedjetek és segítsétek Itachi munkáját. - magyarázta a szőke hajú nő, aki mellett már ott is volt az idősebbik Uchiha.
- Hogy mi az Akatsukiba? - kérdezte meglepve Naruto és alig akart hinni a fülének.
- Igen Naruto, menni fog...Pein örült amikor mondtam, hogy csatlakozni akartok és elhagyni Konohát. - mondta a férfi mély selymes hangon.
- Azigen, de nem fog átlátni rajtunk? - kérdezte Sasuke.
- Nem, ha bebizonyítjátok neki hogy hűségesek vagytok hozzá. Erre pedig kitaláltunk egy nagyon jó trükköt Itachival. - válaszolt a hokage és a fejéhez kapta a kezét.
- Mégis mit? - kérdezte a szőke.
- Az az ötlet, hogy ugye Sasuke megszökött Konoha fogságából és Naruto te pedig rájöttél, hogy itt csak ki akarják használni a kjuubit ami benned van és ezért Sasukéval tartottál. Neked Pein úgyis nagyon örülni fog, hiszen ő is akarja Kurama erejét és így te az ő oldalán állsz. - magyarázta el Itachi és a tenyerét összecsapta.
- És mikor kezdjük ezt a brilliáns tervet? - kérdezte a kisebbik Uchiha és gúnyosan elmosolyodott.
- Ma délben, Tsunade egy csapat anbut már összeszedett akik majd "üldözőbe" vesznek titeket miközben az Akatsuki rejtekhelye felé tartotok aztán mikor elértek hozzánk mi becsatlakozunk az oldalatokon és elhitetjük Peinnel, hogy mellénk áltatok. - mondta Itachi mintha már nem először csinálná ezt.
- Vágom, de hogy hogy csak ketten megyünk? Mi lesz Sakurával és Kakashi sensei-jel? - értetlenkedett Naruto.
- Naruto Kakashi fogja vezetni az utánatok induló Anbu osztagot, Sakura hát ő már 3 napja beépült az Akatsukiba mint orvosi szanitét ninja és mint Itachi jegyese. - mondta kicsit óvatosan beadagolva a fiúknak Tsunade és a feje tetejét simogatta.
- Hogy Itachi jegyese? - szólalt meg a fekete hajú fiú rémülettel az arcán.
- Igen öcsi, Peinnek azt mondtuk hogy eljegyeztem és megszöktettem innen. - mondta Itachi mosolyogva.
DU LIEST GERADE
Sakura Haruno - Miután
FanfictionA történet 3 évvel azután játszódik, hogy Sasuke Uchiha elhagyta Konohát... Sakura azóta a falu egyik legerősebb ninjája lett és azt a feladatot kapja, hogy hozzá vissza volt csapattársát! De hogy Sakura sikerrel jár-e, illetve milyen megpróbáltatá...