2.Fejezet - Az álarc mögött

931 34 4
                                    

Sakura napról napra egyre messzebb ért Konohától. Gyors tempóban haladt hiszen hozzá volt szokva a hajtáshoz. Csak az lebegett a szeme előtt, hogy meg kell találni Sasukét és az Akatsukit. Ekkor hirtelen három idegen és egy ismerős chakrát érzett a közelben. Megindult a chakra irányába és követte azt, közben figyelt nehogy valaki észrevegye.
Egy ideig követte a különös embereket... Ám ekkor az egyik egy kicsit megérezte Sakura chakráját így meg álltak.

-Ti is érzitek ezt a chakrát? Mintha valaki követne minket... - szólalt meg egy fekete hajú, mély hangú Akatsuki köpenyes alak.

-Én nem érzek semmit Itachi, biztos csak képzelődsz.. Hiszen senki nem tud a nyomunkra akadni. - nevetett a szőke hajú köpenyes fickó.

-Kussoljatok már be hallok valamit! - szólalt meg az ismerős hang. Ekkor Sakura már azt hitte lebukott de abban a pillanatban egy macska ugrott ki a bokorból és a köpenyesek megnyugodtak..

Ahogy haladtak egyre bentebb az erdőben egy tisztáshoz értek és ott megálltak..

-Mutasd magad bárki is vagy! - szólalt meg a fekete hajú köpenyes fickó a többiek nagy meglepetésére.

-Kihez beszélsz Itachi? - szólalt fel a szőke hajú fickó.

-Valaki követ minket, mostmár tisztán érzem. - mondta és körbenézett.

-Igazad van, már énis érzem. - szólalt meg az ismerős hang.

Ekkor Sakura kilépett az egyik fa tetején az ágak mögül, hogy látható legyen.

- Gratulálok, a többihez képest aránylag hamar kiszúrtál

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Gratulálok, a többihez képest aránylag hamar kiszúrtál..dicséretes. - mondta a rózsaszín hajú lány és nevetett.

-Ki vagy te? - kérdezte Sasuke az ismerős hang hallatán.

-Nem tudod Uchiha? Majd akkor rájössz...- Saku elmosolyodott és hirtelen Sasuke mellett termett..

-Mi a f...? - nézett Sasuke amikor a rózsaszín hajú maszkos lány mellette termett.

-Lassú vagy! - mondta Saku amikor Sasuke meg akarta támadni egy kunaival de addigra a lány már ismét a fán volt.

-Mi a szösz? Ezt hogy csinálja..? - kérdezte a szőke srác meglepődve. Erre Sakura csak elmolyodott.

- Én már tudom ki vagy... - mondta Itachi a lánynak.

-Tudtam én, hogy te vagy a legokosabb ebből a bandából. - válaszolta a lány.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Sakura Haruno - MiutánWhere stories live. Discover now