16. Fejezet - Visszatérés

328 9 3
                                    

Amikor Sasuke megbizonyosodott róla, hogy Orochimaru egykori mestere él azonnal ellentámadásba lendült. Pár ütésváltás után egykori mestere hirtelen mellette termett és megfogta a karját.

-Elég volt Sasuke, nem harcolni jöttem! - mondta Orochimaru majd leengette a kisebbik Uchiha karját

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Elég volt Sasuke, nem harcolni jöttem! - mondta Orochimaru majd leengette a kisebbik Uchiha karját.

-Akkor miért támadtál meg Mandával? - nézett mérgesen egykori tanítványa a férfira.

-Csak kíváncsiság, na de térjünk a lényegre mert azért jöttem, hogy figyelmeztesselek. - mondta a férfi.

-Figyelmeztetni? Te? Na és mégis mire? - nézett kétkedve a fekete hajú Uchiha ónix szemeivel egyenesen Orochimaru kígyó szemeibe.

-Veszélyben vagytok! Hallottam Tsunade zseniális ötletét, hogy beépített titeket Itachi mellé az Akatsukiba. Nem mondom remek ötlet lenne, de jobb ha tudod hogy Pein át fog látni rajtatok! Neki csak ő kell! Jobb ha visszamentek valahogy Konohába! - magyarázta a férfi komoly tekintettel.

-Ki az az ő? Ki kell csak neki? Naruto? - kérdezgetett vissza Sasuke de a férfi csendre intette.

-Ennél többet nem mondhatok! - mondta még ezt a mondatot majd eltűnt mintha ott sem lett volna.

-Francba Orochimaruval! De vajon kire gondolt? - káromkodott Sasuke majd folytatta az útját Sakura után.

Amikor végre megtalálta Sakura és Pein éppen egymás ellen harcoltak. Meglátták, hogy Sasuke nézi őket így be is fejezték a kis magán edzést és odamentek a fiúhoz.

-Sasuke? Hát te mit keresel itt? - kérdezte Sakura a kisebbik Uchihát.

-Téged kerestelek, a többiek mondták hogy nem vagy a rejtekhelyen. - felelte a fiú mire a narancssárga hajú férfi a vállára tette a kezét.

-Nem ettem meg nyugi, kiengedtük a fáradt gőzt igaz Saku? - mondta nevetve Pein majd Sakurára nézett.

-Á, ne is mond. Állati jó volt, de le is fáradtam rendesen. - felelte Saku mosolyogva.

-Na akkor menjünk vissza a rejtekhelyre, úgyis mondani akarok valamit. - magyarázta Pein majd mindhárman visszamentek a rejtekbe, ahol a többiek éppen társasoztak.

-Halihó! - köszönt be a rózsaszín hajú lány.

-Szia Saku! - felelte a két szőke.

-Szia tündérke! - köszönt Kisame.

-Tobi szereti Sakura-chant! - mondta Tobi nagy mosollyal.

-Sziasztok! - köszönt Konan majd egy puszit nyomott a szintén belépő Pein arcára.

-Na mi folyik itt? - kérdezte a narancssárga hajú férfi miközben leült a kanapéra.

-A szokásos bolondok háza van! - felelte Itachi, aki akkor lépett be az étkezőből és lehuppant Pein mellé.

Sakura Haruno - MiutánWhere stories live. Discover now