A szőke hajú férfi sok hosszú keskeny folyosón vezette végig a két fiút míg végül elértek egy szobához, ahol megálltak.
-Ez lesz a ti szobátok! Nem egy extra de aludni megteszi. Ha bármire szükségetek van akkor szemben van Kakuzu és Hidan szobája a folyosó végén pedig ha kimentek a nappaliba juttok... Itt vannak a kulcsok és ha kipakoltatok majd a nappaliban talizunk. - szólalt meg Deidara majd a kisebbik Uchiha kezébe nyomta a kulcsot és elment.
-Köszönjük. - mondta a két srác majd kinyitották a szoba ajtaját és bementek.
A szobában volt két ágy, szekrény és íróasztal. Nem egy extra mint ahogy mondta is Deidara de nekik pont elég volt. Gyorsan kipakoltak és átvették a köpenyt amit kaptak.
- Hallod theme sosem gondoltam volna, hogy egyszer itt fogunk kijukadni... - mondta Sasuke miközben már az ajtóban állt.
-Én sem... De vajon Sakura merre lehet? Mert mikor kint voltunk már úgy tűnt hogy könnyen beilleszkedett. - válaszolt a szőke és már indulásra kész is volt.
-Nem tudom, de nekem is úgy tűnt... - felelt a fekete hajú majd elindultak a hosszú folyosón.
A folyosó keskeny volt és eléggé sötét, ehhez hozzátett az is hogy a fal színe is sötétkék volt. A folyosó végén egy fénysugár jelezte, hogy jó felé mennek. Ahogy közeledtek hangos nevetésre lettek figyelmesek.. A nappali előtt megálltak és hallgatták mi történhet odabent.
-Halpofa, te kérsz reggelit? - kérdezte Sakura a kékbőrű férfit.
-Saku ne adj neki, több jut nekünk. - szólt közbe Deidara.
-Na pofa be hercegnő.. - kapta a választ Kisamétól.
-Fejezzétek be mindenkinek jut elég reggeli. - mondta Sakura miközben szedte a tányérokra a rántottát.
-Tündérem mondtam már, hogy imádlak? - lépett oda a rózsaszín hajú lányhoz a kékbőrű.
-Haha számtalanszor... Na és srácok ti meddig hallgatóztok még. - szólalt meg Sakura.
Ahogy ezt kimondta a két fiú már be is lépett a nappaliba és csodálkozva megálltak a bejáratnál.
Hirtelen nem tudták hova tenni a látványt ami eléjük tárult. Itachi, Pein, Deidara az asztalnál kávézva beszélgettek. Konan a tányérokat tette eléjük az asztalra, Sakura és Kisame pedig éppen a falnál nézték őket.
-Na milesz megmozdultok még ma vagy kővé dermedtetek? - kérdezte nevetve a kékbőrű aki még mindig Sakura előtt támaszkodott.
-Ne baszlasd őket, inkább gyertek reggelizni. - szólalt meg Konan mire Kisame és Sakura leültek az asztalra.
-Hallod Ita az öcséd állát a padlóról se kaparod vissza. - nevetett Kisame.
-Dugulj már el... Sasuke, Naruto gyertek ti is reggelizni. - mondta a fiúknak Itachi.
YOU ARE READING
Sakura Haruno - Miután
FanfictionA történet 3 évvel azután játszódik, hogy Sasuke Uchiha elhagyta Konohát... Sakura azóta a falu egyik legerősebb ninjája lett és azt a feladatot kapja, hogy hozzá vissza volt csapattársát! De hogy Sakura sikerrel jár-e, illetve milyen megpróbáltatá...