A reggeli nap sugarai finoman cirógatták Naruto arcát, aki nem igazán tudott aludni este mert Pein kérdésén gondolkodott. Aztán amikor végre sikerült neki egész este forgolódott, most pedig úgy döntött kimegy a vízesésnél lévő patakhoz kiszellőztetni a fejét a gondolatoktól.
- Vajon miért érdekli Peint? És ez az új rejtekhely, de miért? És még Itachit nem is láttam itt... - agyalt magában a szőke hajú srác, amikor egy ismerős hang vissza nem rántotta a valóságba.
-Naruto! - kiáltotta egy női hang, majd leült mellé a patakpartra.
-Sakura-chan, kérdezhetek valamit? - felelte Naruto rá nem jellemző komolysággal.
-P-persze, de valami baj van? - érdeklődött aggódva Sakura.
-Pein és te mostanában nagyon sok időt vagytok együtt, Saku én bízom benned de nem kérdezgetett semmi furcsát? - puhatolózott a szőke hajú fiú, mire csapattársa szemei hatalmasra kerekedtek.
-Nem, csak edzeni szoktunk együtt meg a nézeteinket vitatjuk meg. - vágta rá a rózsaszín hajú lány kertelés nélkül.
-Milyen nézetek? - kérdezte tovább Naruto a lányt.
- Pein és én teljesen máshogy képzeljük el a dolgokat... szerinte Tobirama nézetei túl optimisták és csak akkor lehet teljes béke a Földön, ha az embereket egy burokba zárja. Így nem bánthatják egymást és a földet sem. Hisz egy felsőbb jóban, de igazából erről őt kellene kérdezned mert én nem tudom elmagyarázni úgy mint ő! - magyarázta a lány, mire Narutonak egy pillanatra a lélegzete is elakadt, hogy a csapattársa tudomására jutott Pein terve még sem szólt egy szót sem.
-Sakura, ezt jelentenünk kell Tsunade-banyának és a falunak. - mondta majd egyből talpra állt és maga után húzta a lányt.
-N-naruto, ne olyan gyorsan! Majd személyesen elmondhatod neki, hiszen úgy is mész vissza Konohába. - felelte a lány, mire mindketten megálltak és egymás szemébe néztek majd Naruto biccentett.
*****
- Itachi, messze vagyunk még? - kérdezte Kakashi egykori csapattársától.-Nem, a patak másik felén már látszik a sziklafal...és ahogy látom Naruto és Sakura pont kint vannak. - mondta az idősebbik Uchiha a távolba mutatva.
-Jó újra látni a tündérkét, akármilyen kis harcias is. - nevette el magát Kisame.
Naruto és Sakura egy fa törzsénél beszélgettek, amikor a fában hirtelen egy írás jelent meg:
" A kőfalnál, I. "
Ennyi állt rajta de amint elolvasták el is tűnt, majd a két fiatal az edzőpálya hátsó kőfalához sietett, ahol Kisame, Itachi és mestereik várták őket.-Hát ti meg? Sensei, Taichou? Ez valami vicc? - értetlenkedett Naruto.
-Aggódtunk Naruto, haza viszünk titeket! - mondta Kakashi sensei a kőfalnál állva, mire mögötte a fal hirtelen megrepedt.
YOU ARE READING
Sakura Haruno - Miután
FanfictionA történet 3 évvel azután játszódik, hogy Sasuke Uchiha elhagyta Konohát... Sakura azóta a falu egyik legerősebb ninjája lett és azt a feladatot kapja, hogy hozzá vissza volt csapattársát! De hogy Sakura sikerrel jár-e, illetve milyen megpróbáltatá...