6.Fejezet - Együttélés

775 30 4
                                    

A kiképzés nem tartott nagyon sokáig, hiszen Naruto, Yamato és Sai elintézték Sasukét. Ekkor jelent meg Sakura és Itachi, akik amikor meglátták a fekete hajú fiú állapotát odamentek hozzá..

-Sakura légyszíves rendbe hoznád az öcsémet!? - kérte Itachi a rózsaszín hajú lányt.

-Csak mert te kéred! - mosolygott Saku az idősebbik Uchihára majd elkezdte gyógyítani az öccsét.

Sasuke elképedten nézte, ahogy a sebei begyógyulnak és a fájdalmai is megszűnnek. Naruto és Sai szórakoztak egymással, amit a fiú is látott. Nagyon elszomorodott, hogy a régi társai milyen jó barátok maradtak és ráadásul még magasra is törtek. Ő pedig elment, de nem lett se erősebb és még a barátait is elvesztette. Amikor Sakura készen lett Sasuke gyógyításával kikisérte Itachit az anbu rejtekhelyről.

-Tesó, rendben vagy? - lépett oda Sasukéhoz szőke hajú barátja.

-Aha, minden oké. Hallod Sakura miért viselkedik ilyen ridegen velem? - kérdezte a fekete hajú fiú barátját.

- Theme ne csodálkozz, 3 évig szüntelenül edzett és keresett téged, amikor megpróbáltad megölni akkor betelt nála a pohár. Azóta szerintem te vagy a szemében a céltábla. - mesélte Naruto fekete hajú barátjának.

-Ezt megértem dobe, de mostmár itt vagyok és nem kéne így viselkednie. - magyarázta Sasuke barátjának.

-Adj neki időt... Most meg menjünk együnk meg egy rament Ichirakunál oké? - mosolyodott el Naruto.

-Menjünk! - válaszolt megadóan a fekete hajú srác és elindultak kajálni.

Amikor odaértek mindketten rendeltek egy rament és elkezdtek beszélgetni. Pár perc múlva megjelent Sakura is és leült Sasuke mellé. A hetes csapat újra együtt volt.

Nagyon jól érezték magukat és Sasuke most kicsit úgy érezte Sakura ismét közelebb került hozzá

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Nagyon jól érezték magukat és Sasuke most kicsit úgy érezte Sakura ismét közelebb került hozzá. A rámen után Saku és Sasuke hazamentek Naruto pedig elment a Hokagehoz.

Sakura lakásába érve a fekete hajú fiú beszélni szeretett volna a lánnyal, de az azonnal bement a szobájába.

Sakura lakásába érve a fekete hajú fiú beszélni szeretett volna a lánnyal, de az azonnal bement a szobájába

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

A sötét szobában ült egyedül és egy régi képet nézegetett, amin a csapattársaival volt. Sasuke úgy döntött lemegy az étkezőbe és készít egy kis vacsorát kettejüknek.

 Sasuke úgy döntött lemegy az étkezőbe és készít egy kis vacsorát kettejüknek

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Sakura a hasának korgására lett figyelmes, amikor egy dübbenést hallott. Gyorsan lerohant az étkezőbe ahol Sasuke éppen a rizset szűrte lefelé.

-Te csak nem főzöl!? - szólalt meg kis mosollyal az arcán.

-Vacsit csinálok, ugye vacsizunk együtt? - kérdezte Sasuke kicsit félénken.

-Hát végülis igen, bár én még annyira nem vagyok éhes mert nemrég ettünk. - nevetett a lány.

-Hidd el ez fincsi lesz! - mosolygott Sasuke a kezében a szűrővel amiben a leszűrt rizs volt.

-Úgy legyen. Kérsz egy teát? - kérdezte Sakura a fekete hajú fiút.

-Igen, köszi. - válaszolt a srác miközben a halrudacskát rakta a serpenyőbe.

-Gyümölcs vagy zöldtea? - mutatta fel a lány a két filtert.

-Zöld. Basszus ez a szar csapkod! - mondta visítós hangon Sasuke. Sakura ezen csak kuncogott.

-Ha ráteszed a serpenyő tetejét akkor nem csap le. - okosította ki a fiút a rózsaszín hajú lány.

-Á, mégis van. - mondta Sasuke amikor rárakta a serpenyő tetejét.

Pár perc múlva kész lett a fiú a vacsorával és leültek vacsorázni. Vacsi után Sakura beült a tv elé a kanapéra és nézte a Animaxot. Sasuke eközben elmosogatott.
Mosogatás után Sasuke odament a kanapéhoz és leült Sakura mellé. Egy darabig csak nézték csendben a tv-t de utána Sasuke megtörte a csendet.

-Sakura, miért utálsz engem? - kérdezte a lányt csillogó ónix szemekkel.

-Sasuke azt jobb ha tudod, hogy attól hogy most együtt vacsiztunk még nem leszünk megint puszipajtások. Itt hagytál engem is és Narutót is, sokáig kerestünk és egyszer majdnem meg is öltél. Ezt nem bocsátom meg. - magyarázta a lány komoly tekintettel.

-Persze ezt megértem. - ahogy ezt kimondta a fiú ismét kínos csend telepedett rájuk.

Sasuke egy fél órával később észrevette, hogy a lány elaludt. Egy ideig figyelte őt majd felvette az ölébe és felvitte a szobájába... Tudta jól, hogy ha reggel a lány felkel akkor nagyon elfogja verni őt de nem érdekelte. A szobába felérve az ágyba fektette a lányt és magára húzta...pár perc múlva már Sasuke is elaludt..

pár perc múlva már Sasuke is elaludt

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.
Sakura Haruno - MiutánTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang