Sasuke elfogadta Tsunade ajánlatát, így megbocsátást nyert.
- Rendben Sasuke, akkor köszöntünk újra itt. Egyelőre Sakura fog elszállásolni téged és felügyelni is. - mondta Tsunade a fekete hajú fiúnak.- Na és mit fogok csinálni Konohában? - érdeklődött Sasuke.
-Csatlakozhatsz az anbu egységhez, ha akarsz! - válaszolt Kakashi.
-Igen akkor szeretnék... - mondta Sasuke. Ekkor kopogtak az ajtón.
-Gyere! - szólalt meg Tsunade.
-Visszatértem Tsunade banya! Sasuke te meg mit keresel itt!? - lépett be Naruto a szobába.
-Naruto? Visszatértem a faluba... - mondta Sasuke és szemeit lefelé szegezte.
-Azaz visszahoztuk! - szólalt fel Saku rideg hangon.
-Hát theme üdv itthon! - mosolygott Naruto.
-Kössz, te is anbus vagy? - kérdezte Sasuke szőke barátját.
-Igen a 6-os egység vezetője vagyok. Menő mi? - nevetett Naruto.
-Na jó elég a beszédből.. Sasuke te menj Sakurával majd ő megmutatja hol aludhatsz. Ha szeretnél anbus lenni akkor neked is le kell vizsgáznod. Holnap jelentkezz ugyanitt az anbu egységnél reggel 8-kor majd Sakura eligazít hogyan
-mondta Tsunade és intett a két fiatalnak, hogy induljanak meg.-Sai, Naruto ti maradjatok még! - szólalt meg Kakashi sensei.
-Igenis! - mondta a két fiú. Már mindenki elment csak a fiúk Kakashi és Yamato maradtak.
-Fiúk, holnap Sasuke elkezdi az anbus kiképzését, ti ketten fogtok harcolni vele... Sakura pedig majd Itachi szemét fogja lekezelni, mert most üzent Ita, hogy ma már nem tud visszajönni rendben? - magyarázta Kakashi a srácoknak.
-Igen. - mondták a fiúk és már le is léptek.
Sasuke és Sakura már majdnem el is értek a lány házához.
-Itt is lennénk! - szólalt meg Sakura hideg hangon.
-Még mindig itt laksz? Emlékszem rá, még régebbről... - emlékezett vissza Sasuke.
YOU ARE READING
Sakura Haruno - Miután
FanfictionA történet 3 évvel azután játszódik, hogy Sasuke Uchiha elhagyta Konohát... Sakura azóta a falu egyik legerősebb ninjája lett és azt a feladatot kapja, hogy hozzá vissza volt csapattársát! De hogy Sakura sikerrel jár-e, illetve milyen megpróbáltatá...