- "A könyvekben amiket olvasok, na persze nem a Nyalifali sorozatra gondolok hanem a romantikus regényekre, amiket Sakurától kaptam mindben az van, hogy ha valaki fontos neked akkor ne hagyd magára. De én most pontosan ezt teszem Sakuval, hiszen elengedtem az Akatsukihoz... hagytam, hogy bűnözőnek hidjék. Elég volt a semmittevésből! " - gondolta magában Kakashi sensei a tisztáson álló kedvenc fája árnyékában ücsörögve miközben gondolatai kedvenc tanítványával töltött emlékei körül kalandoztak.
*****
Eközben Naruto már visszaindult az Akatsuki rejtekhelyére, hogy jelentést vigyen Peinnek. Előtte persze beszélt Tsunadeval és a többiekkel hiszen még mindig keresték Inot, aki eltűnt.
A rejtekhelyhez vezető úton észrevette Deidarát, aki az agyagmadárral elé ment, hogy elvigye az új rejtekbe.-Rég láttalak haver! - szólalt meg Naruto nagy mosollyal.
-Haha, ne is mond. Halálra untam magam míg te Konohába lebzseltél. - nevette el magát Deidara.
A két szőke felszállt az agyagmadárral és elindultak a rejtek felé.
-Miért erre megyünk? - kérdezte meglepetten Naruto.
-Pein átköltöztette a búvóhelyet, azért is jöttem eléd mert sokkal messzebb van mint a korábbi. - magyarázta Dei barátjának.
-Na és történt valami izgalmas? - érdeklődött a fiú.
-Hát, megmentettem az egyik barátotokat és most ott van Sakuval a csaj. - mesélte Dei.
-Ki a csaj? - nyílt nagyra Naruto szeme a hír hallatán.
-Inonak hívják. Szép csaj, de kis harcias. - nevetett a szőke miközben majdnem fejrefordultak a madárral.
-A faluban mindenki őt keresi, el sem tudtuk képzelni mi történt vele. - magyarázta a másik fiú.
-Hát mostmár tudod, kutya baja... - felelte Dei.
*****
Amíg Naruto és Deidara utaztak hamar besötétedett és Sasuke elkezdte az esti ügyeletet, amit Tsunade ráosztott. A keleti városrészben volt az iskola tetején, amikor egy ismerős jelent meg mellette.- Bátyám? - kérdezte Sasuke a mellette álló sötét árnytól.
-Szia öcsi, megkaptam a leveleteket. Meséld el mi történt pontosan. - felelte Itachi majd kilépett a fényre.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sakura Haruno - Miután
Hayran KurguA történet 3 évvel azután játszódik, hogy Sasuke Uchiha elhagyta Konohát... Sakura azóta a falu egyik legerősebb ninjája lett és azt a feladatot kapja, hogy hozzá vissza volt csapattársát! De hogy Sakura sikerrel jár-e, illetve milyen megpróbáltatá...