Sakura és Itachi farkaszsemet nézték egymással majd pillantásuk a földön felvő Sasukéra és Deidarára esett.
A következő pillanatban már Itachi neki is rontott a rózsaszín hajú lánynak.
-Itachi, ezzel nem győzöl le..! - mondta a lány a fekete hajú Uchihának.-Azt majd meglátjuk Sakura! Én nem hagyom magam, mint az öcsém.. - felelte Itachi.
A lány megmutatta mit tanult az évek alatt és hogy mire képes. Nagyon sokáig harcoltak Itachival oda vissza nagyon szoros volt a harc.
-Add fel Sakura, elennem nem győzhetsz! - próbálta Itachi kizökkenteni a lányt hiszen Sakura erőssége a magas chakra kontroll. Ezért nem is tudták sokáig észrevenni, hogy követi őket.
-Gyerünk, ezaz adj bele mindent! - ingerelte Sakura az idősebbik Uchihát, hiszen nagyon jól tudta, hogy a sharingan használata rengeteg chakráját felfogja emészténi. Ezt próbálta kihasználni, ami sikerült is mert amikor Itachinak egy kicsit is lankadt a figyelme Sakura kihasználta és lecsapott.
- Na ez ennyi volt Uchiha, majd ha felébredsz egy kicsit fájni fog... - ezzel kiütötte Itachit is.
A lány összeszedte a földről régi csapattársát, aki még mindig eszméletlen volt és el indult vele vissza Konoha felé. Nagyjából egy órája cipelte már a srácot, amikor úgy döntött küld egy sólymot Konohába hogy küldjenek egy erősítő csapatot a visszaútra. Egy 10 perc múlva meg is érkezett Sai, hogy vissza vigye Sakurát és az eszméletlen Sasukét Konohába.
-Indulhatunk Saku? - kérdezte Sai amikor felrakták Sasukét.
-Igen mehetünk. - mondta Saku, majd elindultam vissza Konohába.
Eközben Itachi magához tért és látta hogy Sakura már sehol sincs, ráadásul magával vitte Sasukét is.
-Á, értem már.. akkor ezért küldték a lányt hogy visszavigye az öcsémet. Deidara kellj már fel! - kiabált rá Itachi a szőke srácra.
-Baszki, mi történt? - kérdezte a fejét simogatva.
-Sakura el intézett minket és elvitte az öcsémet, menjünk szólnunk kell Painnak. - mondta Itachi és el is indultak a rejtekhelyükre.
Sakura és Sai visszatértek Konohába, Sasukét átadták az anbu egységet vezető Kakashinak és indultak is Tsunade-sama irodájába jelenteni. (kop kop)
-Gyere! - kiáltott ki Tsunade a maga megszokott módján.-Üdv Hokage sama, visszatértünk. - köszönt Sai.
-Mester, a küldetés teljesítve. - mondta büszkén Sakura.
-Köszönöm Sakura, hogy sikerült a nyomukra akadni!? - kérdezte érdeklődve Tsunade.
-Követtem a tömeges pusztítások helyszíneit és keletre mutattak. Utána érzékeltem Sasuke chakráját és onnantól már sima volt. 3 napig követtem őket egy tisztásig utána pedig hagytam, hogy Itachi felfedezze a chakrám. Csapdába csaltam őket lényegében. - magyarázta Sakura mesterének.
-És mi lett az akatsukisokkal? - faggatózott tovább Tsunade.
-A szőke srácot Deidarát nem volt nehéz kiütni mert nem egy erős fazon, a fekete fehér csávó Zetsu elment, Sasukénak kihasználtam, hogy zavart volt amikor meglátott illetve hogy gyorsabb vagyok nála. Itachi már keményebb dió volt de neki a sharinganja már nem a régi, ha hosszabb ideig használja elfogyik a chakrája és ezt használtam. - folytatta Sakura az események elmesélését.
-Sakura nem hiába tanítottam neked ezeket, hogy az ellenség gyengéjét figyeld meg jól! Büszke vagyok rád. - dicsérte meg tanítványát a Hokage.
-Hazaútra az erősítés pedig nem árt, ha véletlen utánam jöttek volna. - mondta még utána a lány.
-Bölcs döntés. - helyeselt Tsunade.
-Rendben, kérlek menjetek el Kakashihoz nemsokára kihallgatják Sasukét és akkor megtudjátok a továbbiakat.
-Rendben, indulunk viszlát! - köszönt el Sai és Sakura. Azzal el is indultak Kakashi senseihez...
Kakashi sensei és az anbu egység úton volt Sasukéhoz aki ekkora már fel is ébredt...
-Hol vagyok!? - gondolta magában mikor egy ismerős hangot hallott.
- Sasuke... - szólalt meg az ismerős hang.
YOU ARE READING
Sakura Haruno - Miután
FanfictionA történet 3 évvel azután játszódik, hogy Sasuke Uchiha elhagyta Konohát... Sakura azóta a falu egyik legerősebb ninjája lett és azt a feladatot kapja, hogy hozzá vissza volt csapattársát! De hogy Sakura sikerrel jár-e, illetve milyen megpróbáltatá...