ARMANIN RÜYASI

537 189 97
                                    

Hayal kurarken birden her yer bana çok farklı gelmişti çünkü ,
Dışarısı siyah beyaz karışık bir sisle dolu insanın içini değişik hisslere sürükleyen bir hava vardı.Biraz içimde oluşan irkilme ile ayağı kalkıp çatı katına çıkıp tam olarak etrafı görmek amacı ile kendimi yukarı kata attım.
Ev:bomboştu ablam, babaannem kimse evde değildiken Ortamın sakin ve çok sessizliği hala var oluşunu koruyordu.

Acaba nereye gittiler.? Diye bürsürü düşüncelere kapılırken, dışarınında içerden pek farkı yoktu.
Bahçe bomboştu ne atı nede kâhyayı görebildim.

Bahçenin dışından garip garip adeta kulağımın içinde yankılanan sesler geliyordu.

Hem çok merak etmiş bir o kadar da korkmuştum.

ne yapacağıma kendim bile karar verememişken iç sesimi dinleyip, çiftliğin kapı koluna tutunup gözlerim kapalı kapıyı açtım.....

Bir kaç adım dışarı atıp etrafa göz gezdirirken, keşke hiç kapıyı açmasaydım düşüncesi aklımı kurcalamaya devam ediyordu.

Tüm çiftliğin etrafı kurtlarla dolu olup, Hepsi bana bakıyordu.

o kadar korkmuştum' ki âdeta nefes almak bile zor geliyordu.

Kimileri kızıl kimiside bir ayı kadar kalıplı renkleri siyahtı ve sayıları giderek artıyordu.

Ormanın heryerinden daha çok kurt geliyor ve sayıları çoğaldıkça, hepsi birden "arman "arman diye sesleniyorlardı ve sesleri giderek daha yakın geliyordu derken birisi beni itip durdu.
Birden gözlerimi açıp ayağı fırladım'ki gördüğüm şeyler hep rüyaymış. Ama terler içinde uyanmıştım.

Ablam,"ne oldu Arman neyin var.

"Yok birşey yok birşey.

"Hadi elini yüzünü yıka sofraya gel uykucu armano bey seni:)

"Ben uykucu falan değilim bir kere sen sadece çok erken uyanıyorsun, (hıh)

"Tamam siz başlayın ben geliyorum.

Yüzümü yıkadıktan sonra çok güzel bir sofra beni bekliyordu. şuan bile kahvaltının insandaki etkisi belirmeye başlamıştı.

ahşap masanın üzerdinki güzellikleri anlatmak bile heycanı üzerimde kalan korkunun etkisini anlatmaya yeter.

merdivenlerden inerken salondan üst katlara kadar gelen taze ekmek kokusu, ve sesi ile adeta buhar ile çalışan 1950 amerikan trenini anımsatan soba üzerinde kaynayan çay bile çok huzur vericiydi.

Çok güzel kahvaltı yapıyorduk, ama dün akşam gördüğüm rüya o kadar beni etkilemişti'ki o ana dek istemsizce bile olsa onu düşünüyordum.

içtiğim çay lokmaları ile birlikte içimde ki korku üzerimde etki ederek biraz canım acıyordu.

Bir kaç lokma alıp hiç vakit kaybetmeden ablama ormana gideceğimizi hatırlatımak istedim ama tabiki bu lezizmi leziz kahvaltının tadını sonuna kadar çıkarmadan gitmeyi tabiki'de düşünmüyorum.

Ablam, "Bugün biraz buralarda takılırız diye düşünmüştüm.

" Hayır hayır bugün gidelim hatta yarında gideriz sonrada....

"Bu heyecanını okulda da göstermen dileğiyle armancım :)

"Abla bir dur ya daha yeni tatil ettik ne okulu? (minyon tipli canavar işte ne olucak)

Spor ayakkabımın bağcığını bağlayıp her zaman ki gibi bahçede ablamı bekliyordum.

tabi beklemeside ikna etmesi kadar zor oluyordu.

SON KURTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin