Geçitin sonunda boş ve küçük bir arazi, yukarıya doğru kıvrımlı bir şekilde uzanan bir merdiven ve onun sonuna kadar parlayan yolun sonunda bir kapı vardı. Sonra anladım ki burası kilisede yazılı olan aşağı doğru uzanan işaretlerdi.
Yani şu demek oluyor'ki. Dünyanın merkezindeyim ve bu merdivende; 7 Kat evrene çıkan yoldu. Bu merdiven hariç heryer karanlık büyüyle adeta kuyuları anımsatan renkte e bir o kadarda büyüklükteydi.
"Ne biçim bir yer burası diye içimden geçirerek merdivenden çıkmaya başladım. Açıkçası karşıma neler çıkar hiç bir fikrim yok âsayıda yanımda getirdim lazım olur diye. Merdivenin her basamağında bir isim yazıyordu. Bu isimler bana bir yerden tanıdık geliyor ama nerden hatırlayamıyordum. Merdivenin en üstüne çıktığımda. Gözlerim kapalı kapıyı yavaşça açtım. Ben ilerledikçe yükselen bir zafer borusu gibi ses geliyordu.
Oraya vardığımda milyarlarca yaratıklar,
ordular halinde kralarına eğilip saygı gösteriyorlardı ve ve bu manzaraya çok şaşırmıştım. Karanlıktan göller her yerde vardı. Burda bulunan her şey, her yer büyü ile kaplıydı. O insan liderlerine doğru yöneldim.
20 insan, ve çoğusu tanıdıktı o kilise rahibi, kitapta resmi olan büyücü, ve benim dedem vardı. O sıra anladım ki yazılanlar, söylenenler her şey yalandı. Bize öz dedem ve büyücüler ihanet etmişlerdi. Bizim dünyamızı iblislere vericekleredi. çok öfkelenmiş ve hayal kırıklığına uğramıştım. Liderler ve oradaki herkes beni fark ettiğinde bana yönelip öylece baktılar.
şeytani bakışlar içinde bana bakarak.
"Armannn hoş geldin ölümsüzler dünyasına.
hepsininelinde âsaları vardı, biri dışında.
" Emanetimi getirmişsin aferin arman. dedi asası olmayan adam. İblisler ise yırtıcı bir bakış ve sesssizce bana bakıyorlardı. Ben göz yaşları içinde kaşlarımı çatmış, avuçlarımı yumruk yapmış halde onlara bakarken daha fazla dayanamayıp yüksek bir sesle bağırdım.
"Bana ihanet ettiniz tüm yaşamı talletalara bıraktınız!!!
"Hahaha evet biraz öyle oldu boşversene onları şuan ölümsüz bir ordu daha kurabiliriz. kusursuz bir ordumuz olacak armanss.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON KURT
FantasíaSadece tatile gidip kafa dinlemeyi düşünen Arman, o kısa süre içerisinde bir kurda dönüşüp hiç görmediği yaratıklarla savaşacağını devasa ordulara sahip olacağını ve dünyanın kaderinin elinde olacağı hiç ama hiç aklına gelmemişti. Bunların hepsinde...