Bu gece tüm evren patlayan astreoitleri ile parlıyordu.
Patlama her yerde aynı anda yankılanmıştı. İlkez uzay boşluğu parıltı içinde duruyordu. Dedem bille bizi yokluğa terk etmiş iblislerle dünyamıza saldıracaklardı ama neyse ki yok oldular. Bize ihanet etmeyen sadece o âsa olmuş olması çok şaşırtıcıydı. Yok olmadı ama milyarlarca yıl ışık uzaklıkta karanlığın dibinde ben gidip getirmeden koca kara deliklerden çıkamazdı.
Benimde ordan hiç çıkarmaya niyetim yoktu tabi.
Eğer bu yaşadıklarımızı ben dahil bizzat görüldüyse başka bir âlemde tanımadığımız varlıklar yarattıklar olabilir ve âsaya sahip olabilmek için benimle savaşacak olmaları bir ihtimall tabi.
Bu düşkünlük her yeri kötü etkileyecektir elbette Bizim âsalara, bilgi dolu kitaplara ihtiyacımız yok. Demişken üçüncü kitap paralel evrende iblislerin elindeydi ve onlar ile beraber yok edildi.
Sabah olduğunda yunan Topraklarındaki kurt kabilelerine haber göndermiştim. Haber göndermesi için görevlendirdiğim kurta şunları söylemiştim "Türk kabilelerine şunları ilet. "kiliseyi yok edip tüm özellikleri ile beraber hiç kullanılmayacak hale getirin! O kilise bir gizli geçitti. Orayı yıkarak geçit de yok olacaktı bir yandanda iki kitabıda getirmelerini istedim.
Elime aldığımda içlerinden bir kaç kurt ne yapacağımı sorduklarında yok edeceğimi duyduklarında çok şaşırmışlardı. Bu kitaplar tamamen büyü kulanılmış olup yalan bilgilerle doluydu . bunları yok edebilecek bir kişi vardı ve oda bendim. Avucumun içine alıp ellerimden çıkan enerjiyi kullanarak ilk seferde yakıp yok ettmiştim. Bu saatten sonra güçlü büyüler üretilebilecek bilgiler yoktu.
Bu kitaplar olmadan hiç bir zaman görmüş olduğum kadar büyük büyü bu saatten sonra hiç bir şekilde üretilemez. İnsanlar yine büyü kullanacaktır tabiki ama küçük çaplı büyüler olucaktır. Büyücüler, iblisler, talletalar elde edilemeyecek bir heves peşinden gitiler ama bu aç gözlülük, merhametsizlik ve hiç pişman olmayan tavırları sonuç olarak kendi canlarından olmuşlardı.
Bulduğum âsa, bulduğum kitaplar, özellikle metinin torunu olmam her şey müthiş bir incelikle oluşturulmuş bana karşı bir komploydu. Bu pişmansız nedenlerinin içinde sadece yok etmek vardı. Onların dediğini kabul etseydim, İblisler ışın geçitinden geçip dünyaya hakim olucaktı ve geçiten geçmeyi başarabilseydiler önleri hiç bir şekilde alınamazdı. Dünyayı işkal edip beni öldürüp tüm gücümü bedenimden alıp insanları, hayvanları barbarlık düzeni köle yapıp sonsuza dek büyü yapmak için kulanıcaklardı.
Bu gökte bakmaya bile kıyamadığımız bulutlar ve doğa, karanlık ile dolucaktı. Bu barbar düzenleri neyseki ani verilen kararlarımız sonucunda önlendi. O iki kitapta o gün için yazılmıştı beni önde olmak üzere kurtların hepsini o güne sürükleyici özel kitaplardı. Ama bir plan yapmayı hiç düşünmediler ve hataları onlara ağır kayıplara sebep olmuştu. Bu heves için annem, babam, ablam, Babaannem hepsini yok ettiler. Düşündükçe çıldırıyorum, Bu kitabı son kurta kadar gideceği yazılıydı bu doğru fakat bu kötü niyetli insanların son kurtunda kendileri gibi barbar olucaklarını zanediyorlardı, kitapta talettaların onları katletiği yazılıydı ve işte bunlar yalandı.
Talletaları yaratanda dünyaya gönderenlerde ta kendileriydi aslında. Kitapta bunu örtbas edip yalan bilgilerle doldurmuştular yüzyıllardır insanlar öldürülürken bu benim soyumdan gelen veletler evrenin yedi kat üzerinde hiç yaşlanmadan yaşıyordular. Ne kadar zor bir yıl oldu anlatması zor bir emek ister. Talletaların saldırması, kitabı bulmam, ve bu yaşadıklarım iki buçuk yıl sürdü. Büyüyü yenebilmek için her zaman çok güçlü olmaya gerek yok. Bazen sadece sıradan yaptığın şeyler karanlığı, büyüyü yenebiliyordu.
Artık dünyamızda büyü kullanılması yasaklanmıştı ve en azından bundan sonra ben yapılmasınada izin vermiyeceğim. Beni insanların görmesi konu olmuştu ama tabi unutulacaktır. Efsaneler, hikâyeler ve masalarda yer alacağım. İnsan oğlu sadece böyle beni tanıyacaktır ki Böyle tanımalarıda yeterli olucaktır.
İnsan doğar, büyür, ve kendi ayakları üzerine basıcak yaşa kadar gelip artık başkası olmadanda yaşayabileceği hale gelir sonra zamanla kendisi güçlendikçe babası annesi ve yakınları yaşlanıp ölür. Bu boşluğu hiç fark etmez çünkü zaten artık kendi kararlarını alabilecek yaşa gelmiş olur. Bense 17 18 yaşımda tüm ailemi kaybettim.
Babaaam aneeem çok özleyeceğim sizi. Ablamın inatçı tavrı, değişik şakaları Babaannemin yufka yürekli vicdanı, anne ve baba sevgisi benim için çok erken bittmişti. Belki bürsürü kusurum vardı bir insan olarak yemek yeme mecburiyeti gibi ama yinede hevesle yaşardım. Dedem talletayı bir kurda dönüştürüp beni bulabilmesi için yaratmıştı tabi buda onun planının bir parçasıydı. Doğdum günden beri beni öldürmek için talletalar görevlendirilmişti lider kurtla karşılaşana kadar beni öldürmeyi başaramamışlardı.
Dedem o lider kurdun beni ona götüreceğimi zanediyordu. Sonuçta oda bir talletaydı. Ama birgün o Talettanın kurt gibi davranacağını ve bizi koruyacağını hiç akıl edememişti. Kara delikler herşeyi ışık dahil herşeyi yutar. Fakat iki kara delik yan yana geldiğinde ikiside bir birini yutamıyacağı için iki kara delikte patlayarak yok olur.
O paralel everin büyü ile kaplı bölümünü yutmaya başladığında benim enerjim yani ışık enerjisi kara deliğin yutamıyacağı kadar güçlüydü ve o patlama sırasında beni uzayda bir tarafa savurdu ve ordan uzaklaşarak dünyaya geri döndüm. Dün gece uzayın parlaması insanlar tarafından bir kehanet olayı olarak yorumlandı. Ve hikâyelerde de öyle yazıldı.
Lütfen yorum yapmayı unutmayın . Yeni bölümler yapabilmek için.
(DEVAM EDİCEK)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON KURT
FantasíaSadece tatile gidip kafa dinlemeyi düşünen Arman, o kısa süre içerisinde bir kurda dönüşüp hiç görmediği yaratıklarla savaşacağını devasa ordulara sahip olacağını ve dünyanın kaderinin elinde olacağı hiç ama hiç aklına gelmemişti. Bunların hepsinde...