İki kitabı'da yanyana getirerek gizli olan o yazıları ne tür bir bilgiye sahip olduklarına dair deneme ve araştırmalar yapıyordum.
Biricni kitapta farsça diline benziyen ters şekilde yazılmış çok karmaşık bir yazıydı ama benim görüşüm bu bir yazı değil işareti. Diğer insan diliyle yazılmış olan kitapta ise sadece uzun içiçe girilmiş yine diğer kitapta'ki gibi karmaşık yazıydı. Her iki kitabın o sayfalarını yırtıp üst üste koyarak güneşin parlaklığı üzerine doğrultum. Güneş yansıyorken iki cümle çıkıyordu yazılar düz okunduğunda, paralel evren . Her iki yazıyıda ters yöne çevrilerek okunduğunda ise, ışın geçidi cümleleri çıkıyordu. Peki bu ne için ne konuda ve kime yazılmıştı? bu iş için çok yönlü bakmamız lazım. Çünkü her hangi tahmin bile edemediğimiz bir yeri, olayı, zamanı vb her türlü şey olabilirdi.
Şuan içinde olduğum vakit; akşam karanlığının çökmesine ramak kalmıştı ve güneş ise turuncu bir tonda yüzünü köstermeye devam ediyordu.
Aklıma gelen araştırılabilecek ilk yer o tarihî kulanılmayan kilisesi oldu. Salonlarında, odalarında, oyuk oyuk yazılar ve yaprak yazılmış yazıları bilmek için tekrardan kiliseye gitim.
Açıkçası çokta dikkatimi çekmişti o yazılar.
kabilelerin çoğusu dahil olmak üzere kimseye haber vermeden o rahibe de kendimi belli etmeden gizlice araştırmama başladım. Fakat bunları çözmek çok zor ve ondan öte baya dikkat istiyordu. yazılara baktığımda sadece tahmin ediyordum. Çok uzun bir zaman buraları hadda günlerce araştırdım. Kilisenin girişinde ilk salonların duvarlarında bir kule olup ve kulenin içinden aşağı doğru inen taki toprak altına magma ya kadar ulaşan tuneler ve diğer duvarda ki resimlerde o magmanın ordan başlayıp göğe doğru yükselen çok ama çok uzun bir merdiven vardı.
Acaba kitapta'ki o yazılanların bununla bir ilgisi olabilir miydi?
Bunun gibi her türlü ihtimalleri değerlendirmemiz, gözden geçirmemiz gerekiyordu. Merdivenin başında bir kocaman kapı vardı. Resimlerde gösterilenlere göre, O ışın geçiti denilen şey bu olmalıydı. Buna bir şek,lde bir anlam verebildim, ama o resimlerde neden etrafları tamamen siyaha boyanmıştı acaba? o resimlere bakarak farkında olmadan rahip ile girdiğimiz o odaya kadar gelmiştim. Öylece etrafa bakarken iki tarafa ayrılan uzun salonları olan koridorların birinden bir ufak ses yankılanarak kulağıma kadar geldi. Refleksle o yöne doğru yöneldiğimde bir canlı geçerken gölgesi duvarda yansıyorcasına gözüme çarptı.
Onun ne ve kim olduğunu bilmek benim için çok onemli olabilirdi. Bunun için geçtiği yerlerde hem izleri kalıyor hemde o kişiyi gizlice takip etmeye başladım. İç güdülerim yanıt vermiyordu çok şaşırdım. yani duyguları olmayan yada benim duyamadığım hisleri vardı. Nefes almayan ve canlılar gibi kokmayan bir varlıktı. Bir kaç saat daha takip ettim ama nereye gidiyor du? Salonlardan sola doğru yönelen her adımda dasha da derinlere gidiyordu. Tam duvarın kenarından takip ereder şekilde ne olduğuna bakmak için ona doğru yüzümü eğildim.
Gördüğüm kadarıyla heryeri tamamen simsiyah renkte ve o siyahlığın içinde görebildiğim üzerinde geçtiği yerlerde iz bırakan üzerinde bir pelerin olan kocaman boylu bir canlıydı. Bu yaratık ne olabilirdi? Ben kiliseye girdiğimden bu yana beni takip ediyordu anlaşılan taki ben ufak bir ses duyana kadar hala takip ediyordum da bu nereye gidiyor böyle? Üstelik onu takip ettiğimi biliyor olma olasılığıda bir yandan vardı. belkide beni bilerek kendine doğru çekiyor olabilirdi. Bende takip ederken salonların devam ettiği son bölümüne kadar onu takip ettim.
Üzerinde durduğum zeminin üzerinde duran bir taşın üzerine basıp kocaman ve baya ağır olan duvarı yana doğru yöneltti. O duvar açılırken içinden parlayan ışıltıların içinde gözkapayıp açana kadar kaybolup gitti. Burdan ayrılmam gerek deminden beri takip ettiğim gibi görünmezliğe bürünmüş halde ordan ayrılmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON KURT
FantasySadece tatile gidip kafa dinlemeyi düşünen Arman, o kısa süre içerisinde bir kurda dönüşüp hiç görmediği yaratıklarla savaşacağını devasa ordulara sahip olacağını ve dünyanın kaderinin elinde olacağı hiç ama hiç aklına gelmemişti. Bunların hepsinde...