10. poglavlje- Misija: posvajanje

998 47 3
                                    

„ Je li budan?"

„ Kako bi bio budan? Vidiš da spava. Mislim da ga ne bi trebali probuditi. Što ako bude ljut?"

Nikolas je otvorio jedno oko i nasmiješio se kada je ugledao blizance kako sjede uz njega na krevetu i debatiraju očito o njemu. Tiho je izvukao ruku ispod pokrivača pa povukao oba dječaka u svoje naručje. Djeca su vrisnula prije no što su se počela glasno smijati.

„ Budan si!" uzviknuo je jedan.

„ Jesam" potvrdio je i razbarušio mu kosu, „ ti si?"

„ Ja sam Mario" rekao je veselo.

„ Moraš ustati. Rekli su da idemo kupovati božićne ukrase i samo ti još spavaš" objasnio je Lucian.

„ Idem, idem" uzdahnuo je i prevrnuo se na leđa, „ jeste već upoznali Madeleine?"

„ Teta koja fino kuha?"

„ Aha" potvrdio je kroz smijeh.

„ Da, super je. Rekla je da ju možemo zvati baka. I onaj striček je super. Rekao je da nam može pričati priče svaku večer."

„ Vas dvojica me pričekajte tu dok se ne sredim pa idemo dolje zajedno."

S uzdahom je ustao iz kreveta i odšetao u kupaonicu. Brzo se je sredio pa se vratio u sobu. Zastao je na vratima kada je primijetio dječake koji su se valjali po njegovom krevetu i bili u žaru borbe jastucima. Nekoliko ih je trenutaka promatrao pa na kraju produžio do ormara uvjerivši se da je to što rade bezopasno. Odjenuo je sive traperice, bijelu pamučnu majicu i uzeo kožnu jaknu s krznom zajedno s čizmama.

„ Hajde" pozvao je.

„ Možeš nas nositi?" upitao je Mario još uvijek skačući po krevetu.

„ Oba dvojicu?"

„ Da!" potvrdio je Lucian, „ ja ću na leđa."

Nikolas se namrštio i malo posrnuo kada mu je dječak skočio na leđa i obuhvatio ga rukama oko vrata. Popravio je dječaka kako mu ne bi pao pa premjestio odjeću u jednu ruku i drugom podigao drugog dječaka s kreveta.

„ U redu, čvrsto se držite!"

Nije mogao, a da se ne nasmiješi kada su mu se oba dječaka veselo nasmijala i obuhvatila ga svojim ručicama. Kratko je bacio pogled na njihovu odjeću i još se jače nasmiješio kada je shvatio da je ta odjeća nekada pripadala nekome od njih četvoro.

Spustio se velikim stubištem noseći dječake u rukama pa ušao u blagovaonicu koja je već bila dupkom puna. Oprezno je spustio dječake Armandu i krilo pa se smjestio na svoje uobičajeno mjesto. Bacio je pogled na stol i nakon trenutka odlučio uzeti namaz do avokada.

„ Nešto si danas dobre volje."

Podigao je pogled preko stola na Gabrielle koja ga je promatrala onim hladnim pogledom kao i uvijek. Jedino što se razlikovalo u odnosu na inače bila je činjenica da je ona izgledala užasno. Kosa joj je bila povučena u neurednu konstrukciju na glavi, nije nosila nikakvu šminku za razliku od inače, ispod očiju je imala tamne vrećice i oči su joj crvene.

„ Zapravo, jesam" odgovorio je smireno, „ ustala si na lijevu nogu?"

„ Što to znači?" upitao je Lucian s ustima punim palačinki.

„ Ne razgovarati s punim ustima" upozorio je Armando.

„ Oprosti" promrmljao je dječak s velikim osmjehom, „ pa, što to znači?"

Dogovor za spasDonde viven las historias. Descúbrelo ahora