Kapım kırılacakmış gibi çalınıyordu.Ama birgün öncesinden o kadar çok yorulmuştum ki tüm günü yatakta geçirebilirdim.
-Kim ooo?
Diye bağırdım yorganımın altından.
-Biziiiz!
Diye aptalca bir cevap gelince pofladım.Sesimi iğneleyici bir şekilde tutup
-Siz kimsiniz?!
Diye sorduğumdaysa aldığım cevap
-İş arkadaşlarııın!
olmuştu.İş arkadaşlarım?Yüzümü buruşturup yataktan homurdanarak kalktım.Çünkü gidecek gibi görünmüyorlardı.Başımın içinde çınlayan rahatsız edici seslerini kesmek için kapıyı açmalıydım.
Üstümde ne olduğunu önemsemeden kapıyı açtım.Karşımda nerdeyse bir düzine insan vardı.Birkaçı manalı manalı gülünce uykulu gözlerimi ovuşturdum ve gayet kaba bir sesle
-Ne vardı? diye sordum.Umarım bu ne vardının -defolun- demek olduğunu anlarlardı.
Gözlerinde yeşil bir far olan orta yaşlı fakat kaslı bir adam önüme geçti.Kel kafasıyla tamamen tezatlık oluşturan suratıyla birazcık dehşete düşmüştüm.Yine neon yeşiline boyanmış dudaklarında kocaman bir gülümseme oluşunca konuşmaya başladı.
-Merhaba, seksi şey. Ben Hayallerin Prensi, tabi bana sadece 'Ateşli' de diyebilirsin.Hemen karşı odanda kalıyorum.
dedi cilveli bir şekilde.Pekala bu adam beni korkutuyordu.Ona zayıf bir gülümsemeyle karşılık verdim.Elini uzatınca da mecburen sıkmak zorunda kaldım.Ama adamın amacı el sıkışmak değilmiş.Beni kendine çekti ve yanaklarımdan şapur şupur öptü.Iyk!
-Aramıza hoşgeldin.
Yine zoraki bir şekilde gülümseyip
-Hoşbuldum. Dedim.'Ateşli'nin ardından bir çocuk onu itekleyerek karşıma geçmişti.
Kıvırcık kabarık saçları ve benimkine benzeyen kocaman ama pembe bir kemik gözlüğü vardı.Benim yaşlarımda görünüyordu.Gülümsedi.
-Merhaba, Aras.Arastı değil mi? Ben Yankı.Buradaki lakabımsa...
-XS Kondom.dedi biri arkadan.Bir kaç kişiyi daha itekleyip Yankı isimli çocuğun yanında bitmişti.Vay canına. Bir dişi!
Yankı gözlerini devirdi.Ah bir yetenekli daha.
-Evet, lakabım bu ama ben takmadım.Kurallara göre 'biz' takıyoruz.
Kaşlarımı çattım.Lakap?Ve lakabımı bu 'garipler' sürüsü mü verecekti.Ah, umarım çok kötü bir şey olmazdı.'Xs kondom'dan iyi bir şey olsa yeterdi gerçi.
-Lakap?
-Sahne adın. canım.Dedi ortamdaki tek 'dişi'.Uzun düz kızıl saçları ve ihtişamlı bir yüzü vardı.Yeşil gözleri üzerimde dolaşırken uzun bir müddet 'aşağıda' durmuştu.Kadının dudakları bir an seğirir gibi oldu, sanırım gülüyordu.Birden Yankıyı dirsekledi ve gözleriyle yine aşağıyı gösterdi.Yankının gözleri kocaman olduğunda ben de ister istemez oraya bakmıştım ve da daaam!
Sabah ereksiyonum boxerımdan özel şov yapmaktaydı.
Damn!
-İsmi çoktan buldum!
diye ilan etti kadın.Arkadaki birkaç kişi de yaklaşırken elimle önümü kapamıştım.Çok utanç vericiydi!Tamam, dün neredeyse herkesin önünde soyunuyordum ama belki de Güneş'e hak vermeliydim.Şimdi düşündüğümde bunu yapsaydım pişman olacağımdan emindim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARAF(Tamamlandı)
Teen FictionTerkedilmişlik, hayatta kalmak için ödenen bedeller ve bolca mizahla başlayan bir aşk... Fark edilmemesi imkansız, aralarında yaşlar ve sosyal sınıflar olmasına rağmen, tensel bir çekim... Entrikalar, şehvet ve aşk oyunları. Araf'takilerin hikayesi...