Έκλεισα το λαπτοπ γεμάτη νεύρα. Ποιος μπορεί να έγραψε κάτι τέτοιο? “Είναι ψέματα αποκλείεται ο Μάνος να με απάτησε”… σκέφτηκα και κοίταξα έξω από το παράθυρο καθώς χιόνιζε. Δεν γίνεται αυτό. Κάποιος σκαρώνει κάτι. Η Σοφία, αυτή θα το έχει κάνει. Με πήρε ο ύπνος στις σκέψεις. Είχε πάει 5 η ώρα. Ξύπνησα και το μήνυμα ήταν ακόμα εκεί. Είχα αποκοιμηθεί πάνω στο γραφείο. Μόλις συνήλθα και ήπια λίγο νερό άνοιξα την πόρτα του δωματίου μου και φώναξα..
«Πασχάληηη»
«Πάλι περίοδο έχεις? Τι θες?» γέλασε…
«Σταμάτα. Έλα εδώ! Πρέπει να με βοηθήσεις σε κάτι.» είπα στεναχωρημένη
«Τι θα μου δώσεις?» είπε καθώς πλησίασε.
«Μια σφαλιάρα. Τελείωνε είναι επείγον!!» Τον κοίταξα γεμάτη ελπίδα.
«Καλά πες μου.» κάθισε δίπλα μου και περίμενε.
«Λοιπόν υπάρχει τρόπος να μάθουμε από πού ήρθε ένα ανώνυμο email?»
«Ναι.»
«Ωραία! Κάνε το !!!»
«τώρα????»
«ΤΩΡΑ» φώναξα! «Είναι επείγον. Σε ικετεύω Πασχάλη. Από αυτό εξαρτάται η σχέση μου με τον Μάνο.!» ξεφύσησε..
«σήκω να κάτσω.»
«Οκ. Λοιπόν…..» Κάθισα από πάνω του και του έδειξα το email. O Πασχάλης ήταν σαΐνι σε αυτά. Ήμουν σίγουρη πως θα τα κατάφερνε.
«Κακά νέα.»
«Τι έγινε»«αυτό το email για κακή σου τύχη ήρθε από ένα ίντερνετ καφέ»
«πλάκα μου κάνεις?»
«όχι. Οπότε δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι τώρα..»
«Τι θα κάνω?»
«Μια φάρσα θα είναι μην ανησυχείς.!»
«Και πως ξέρει τόσα γι’ αυτόν?»
«Μια λύση υπάρχει για να μάθεις. Πήγαινε σπίτι του.» είπε ενώ μου έδωσε το εκτυπωμένο σε χαρτί email.
«Εχεις δίκιο. Σε ευχαριστώ» απάντησα και φύγαμε και οι δυο από το δωμάτιο μου. Πήγα στο σπίτι του Μάνου και ήταν μόνος του. Τότε κλειστήκαμε στο δωμάτιο του και ξεκινήσαμε την συζήτηση…
«δεν σε βλέπω πολύ καλά»
«Ναι. Μάνο έγινε κάτι και θέλω να μου πεις τι συμβαίνει.»
«Τι έγινε μωρό μου?» απάντησε ψύχραιμος.
«αυτό έγινε» έβγαλα από την τσάντα μου το χαρτί και του το έδωσα.
YOU ARE READING
Το Πρώτο Καλοκαίρι
HumorΗ Αμαλία μια κοπέλα 18 χρονών είναι ένα κορίτσι που αγνοούν οι περισσότεροι και άλλοι κοροϊδεύουν καθημερινά στο σχολείο.. Αποφασίζει πως στην ζωή έχει μεγάλο ρόλο η εμφάνιση και αποφασίζει να αλλάξει ώστε να μπορέσει να δει την αντίδραση κάποιον σ...