Chapter 3

648 60 12
                                    

Ήταν ξεκάθαρο, ο Πασχάλης μίλησε στην Σοφία για εμένα. Τώρα θα μου πείτε που κολλάνε μεταξύ τους αλλά υπάρχει κάτι που δεν σας έχω πει. 

Πριν 4 χρόνια εγώ και η Σοφία ήμασταν κολλητές. Την γνώρισα στο γυμνασιο. Εκει ήμασταν αχώριστες. Κάθε μέρα ήμουν σπίτι της και καθόμασταν μαζί με την μικρότερη αδερφή της την Εύη.


Ο Μάνος στο γυμνάσιο έφυγε στο τέλος της Α’ γυμνασίου για να πάει με τους γονείς του Γερμανία. Ο Μπαμπάς του ξεκινούσε μια καινούρια επιχείρηση εκει. Τελικά γύρισε μόνο με την μητέρα του μετά από 2 χρόνια, μια μέρα πριν ξεκινήσει το σχολείο. Ο Μάνος δεν ήξερε τίποτα από αυτά που είχαν συμβεί…

Ο Πασχάλης τότε ήταν 11 και έλιωνε για την Εύη. Εμείς γελάγαμε με το πως έκανε γι' αυτήν. Τον έβαζε να της παίρνει σοκολάτες απο το περίπτερο και ότι άλλο ήθελε ανα πάσα στιγμή και το έκανε.
Εγώ τότε ήμουν πιο αδύνατη, δεν ήμουν έτσι και η Σοφία ήταν χοντρούλα σαν και εμένα. Θυμάμαι ζήλευε πολύ το σώμα μου και τα ρούχα μου όμως έτρωγε κρυφά τις σοκολάτες που έπαιρνε ο Πασχάλης για την Εύη.

Μια μέρα όμως έγινε κάτι που άλλαξε τα δεδομένα. Η Σοφία στα 14 έκανε παρέα με αυτόν τον τύπο τον Στέφανο. Ήταν 3 χρόνια μεγαλύτερος της και ήταν τρελά ερωτευμένη μαζί του. Ο Στέφανος ήταν μπλεγμένος με ναρκωτικά. Η Σοφία για κακή της τύχη επηρεάστηκε από τον Στέφανο και μπήκε και εκείνη στην παρέα του. Ήταν Παρασκευή και βγήκαν μια βόλτα. Κανείς δεν ήξερε για τα ναρκωτικά, ούτε και εγώ. Το έμαθα λίγες ώρες μετά.

Η Εύη ανησυχούσε πολύ για την Σοφία, έτσι εκείνη την ημέρα έστειλε τον αδερφό μου να πάει να την βρει και να της πει πως ο Στέφανος την βίασε. Ο Πασχάλης δεν αρνήθηκε αλλά της είπε πως θα του χρωστάει χάρη μετά από αυτό. Πήγε όντως και την βρήκε εκεί στο πάρκο σχεδόν σαν νεκρή να κάθεται στο παγκάκι μαζί με τον Στέφανο. Της ψιθύρισε τα λόγια της Εύης αν και στην αρχή δεν αντέδρασε μετά σηκώθηκε.

«λες ψέματα» ούρλιαξε

«δεν νομίζω πως έκανα τόσο δρόμο για να σου πώ ψέματα»

Η Σοφία κοίταξε τον Στέφανο γεμάτη μίσος.

«Θα σε σκοτώσω! Πως το έκανες αυτό στην αδερφή μου?»

«Χαλάρωσε ρε Σοφάκι. Αύριο μέρα είναι.» Είπε και έκανε άλλη μια τζούρα από το  ΄΄μεγάλο΄΄ τσιγάρο του.

Το Πρώτο ΚαλοκαίριWhere stories live. Discover now