II.XX. Czy bywa zazdrosny?

351 31 16
                                    


KUBA WOLNY 🐎

Z pozoru próbuje udawać, że wcale go to nie rusza i niczym się nie przejmuje. Jednak wystarczy, iż obok twojej osoby pojawi się chociaż jeden osobnik płci męskiej, a on cały automatycznie napina się i mierzy ryzykanta z daleka. W końcu nie chce, żebyś uznała, że ci nie ufa!

STEPHAN LEYHE 🌧

Stephan jest bardzo wrażliwym facetem i bardzo przejmuje się faktem, iż ktoś zaczyna zabiegać o twoje względy. Oczywiście, ufa ci bezgranicznie, jednak myśl, że ktoś mógłby traktować cię lepiej, niż robi to on, wzbudza w nim wielkie obawy.

MICHAEL HAYBÖCK 🍬

Jeżeli potrafisz zwizualizować sobie granicę pomiędzy zdrową, a przesadną zazdrością, Michi z gracją po niej stąpa. Gdyby mógł, siłą odciągałby od ciebie każdego osobnika płci męskiej (czasem i nie tylko). Jednak stara się pohamować swoją zazdrość, gdyż ufa ci i wie, że nigdy byś go nie zdradziła.

MARKUS EISENBICHLER 🧑🏻‍✈️

On? Zazdrosny? Nigdy! Markus w związku ceni przede wszystkim zaufanie i szczerość, więc kompletnie nie przejmuje się natrętami, którzy do ciebie uderzają. Sytuacja jednak zmienia się, gdy zauważa, iż czujesz się niekomfortowo. Wtedy jego opiekuńcza i ochronna strona uaktywnia się i przez resztę waszego wyjścia nie opuszcza twojego boku.

MARIUS LINDVIK ⛄️

On nigdy nie czuł zagrożenia ze strony żadnego innego amanta, czy to kolegów z drużyny, czy przypadkowych imprezowiczów w klubie, w którym akurat się bawiliście. Jednak gdy usłyszał, iż jedna z twoich dobrych koleżanek gustuje także w kobietach, nie przepada za zostawianiem cię z nią sam na sam.

THOMAS MORGENSTERN ❄️

Thomas chciałby uchodzić za tego najbardziej wyluzowanego i zabawnego partnera, który w każdej sytuacji potrafi rzucić żartem. Nie może jednak opanować swojej zazdrości, gdy widzi cię w towarzystwie innego mężczyzny, który ewidentnie zbyt mocno ubiega się o twoją uwagę.

P.

𝐬𝐧𝐨𝐰𝐲 𝐩𝐫𝐞𝐟𝐞𝐫𝐞𝐧𝐜𝐞𝐬 Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz