✎
ANDREAS WELLINGER 🍫
Stara się nie okazywać zazdrości, gdyż wie, że jest to oznaka braku zaufania. Jednak kiedy w pobliżu ciebie pojawia się Markus Eisenbichler i, nie daj Boże, zaczyna prowadzić z tobą przyjazną pogawędkę, Andreasowi nóż w kieszeni się otwiera. Sam nie wie, czemu działa tak na niego właśnie osoba jego kolegi z kadry.
DANIEL ANDRÉ TANDE 👡
Jest kompletnie spokojny. Wie, że żaden z twoich adoratorów nie dorównuje mu w choćby najmniejszym calu, więc nawet nie zaprząta sobie tym głowy.
GREGOR SCHLIERENZAUER 🕶
Choćby niewiadomo jak, starał się uspokoić swoją zazdrość, nie jest w stanie. Nie może znieść myśli, iż zostaniesz sam na sam ze swoim kuzynostwem bądź Stefanem Kraftem. Nie potrafi nawet uzasadnić swojej zazdrości w żaden porządny sposób. I pomyśleć, że miałaś nadzieje, iż uda ci się dogadać ze Stefanem odnośnie Mannerów...
MACIEK KOT 😻
Przed tobą nigdy nie pokazuje, iż bywa zazdrosny, dlatego uważasz, że nie przejmuje się natrętami, którzy do ciebie startują. On jednak w środku aż się gotuje, na samą myśl, że któryś z nich mógłby ciebie mu odbić.
JOHANN ANDRE FORFANG 📸
Johann to z pewnością najbardziej zazdrosna osoba, jaką tylko znasz. Jest zazdrosny o każdego, dosłownie. O nieznanego mężczyznę mijanego na ulicy, o chłopaka twojej koleżanki, czy nawet i samą koleżankę. Sam zainteresowany wiele razy cię za to przepraszał, jednak wciąż uważasz, że jest to bardzo urocze i pochlebiające.
KAMIL STOCH 🏆
Mogłoby się wydawać, że tak spokojna i opanowana osoba, jaką jest Kamil, nie bywa zazdrosna z byle powodu. Twój mąż jednak strzeże cię jak skarbu i, jak twierdzi, śpi spokojniej, kiedy żaden niechciany mężczyzna nie kręci się obok ciebie.
PETER PREVC 📚
Najważniejszym fundamentem waszego małżeństwa jest zaufanie, dlatego Peter stara się nie zwracać uwagi na mężczyzn, którzy czasem cię otaczają. Stara się...
✎
P.
CZYTASZ
𝐬𝐧𝐨𝐰𝐲 𝐩𝐫𝐞𝐟𝐞𝐫𝐞𝐧𝐜𝐞𝐬
Fanfiction❄️śnieżne preferencje ze skoczkami narciarskimi❄️ 𝐀𝐧𝐝𝐫𝐞𝐚𝐬 𝐖𝐞𝐥𝐥𝐢𝐧𝐠𝐞𝐫 𝐃𝐚𝐧𝐢𝐞𝐥 𝐀𝐧𝐝𝐫𝐞́ 𝐓𝐚𝐧𝐝𝐞 𝐆𝐫𝐞𝐠𝐨𝐫 𝐒𝐜𝐡𝐥𝐢𝐞𝐫𝐞𝐧𝐳𝐚𝐮𝐞𝐫 𝐌𝐚𝐜𝐢𝐞𝐣 𝐊𝐨𝐭 𝐉𝐨𝐡𝐚𝐧𝐧 𝐀𝐧𝐝𝐫𝐞 𝐅𝐨𝐫𝐟𝐚𝐧𝐠 𝐊𝐚𝐦𝐢𝐥 𝐒𝐭𝐨𝐜𝐡 ...