XXXVIII. Co Ty robisz, po zbyt dużej dawce alkoholu?

522 21 7
                                    

ANDREAS WELLINGER 🍫

Jesteś Polką, więc nie oszukujmy się - łatwo nie dajesz się upić. Jednak jeżeli już przesadzisz z alkoholem, zamieniasz się w małą, słodka kulkę, która wymaga ciągłego tulenia i okazywania miłości. Jednym słowem - jesteś po prostu niegroźna, ani dla siebie, ani dla otoczenia, a Andreasowi bardzo to odpowiada.

DANIEL ANDRÉ TANDE 👡

Jeżeli już pijesz, to tylko w towarzystwie swojej przyjaciółki. Wtedy też żadna z was nie zna swoich granic i Daniel musi odbierać cię z jej mieszkania, kiedy ty ledwo stoisz na nogach i nie jesteś w stanie złożyć logicznie zdania, czy nawet poprawnie wypowiedzieć żadnego słowa.

GREGOR SCHLIERENZAUER 🕶

Alkohol dodaje twojej osobowości wiele odwagi, ale jeszcze więcej humoru. Na lewo i prawo rzucasz żartami, które, przykro mi, wcale nie są zabawne. Twój mąż jednak zawsze się z nich śmieje, nie po to, aby nie było ci przykro, w końcu i tak nie będziesz tego pamiętać. Twój śmiech zaraz po opowiedzeniu żartu jest tak zaraźliwy, iż Gregor za każdym razem praktycznie płacze ze śmiechu.

MACIEK KOT 😻

U was chyba rodzinnym jest, iż nazwisko źle na was oddziałuje. Ty w stanie upojenia alkoholowego również jesteś przekonana, o swojej kociej naturze. Dla odmiany jednak nie robisz sobie krzywdy, a miauczysz, mruczysz i łasisz się do swojego męża. Do dziś wypomina ci, iż chciałaś zjeść przysmak dla kotów. Czyja to wina, że robią je o takim smacznym zapachu?

JOHANN ANDRE FORFANG 📸

Za każdym razem, gdy przesadzisz z alkoholem posądzasz swojego męża o zdradę. Oczywiście, aby było zabawniej, nie o zdradę z kobietą. Jesteś święcie przekonana, że Johanna łączy coś o wiele głębszego z waszym wspólnym przyjacielem - Danielem. Raz chciałaś nawet podbić blondyna, bo byłaś pewna, że stał zbyt blisko twojego męża. Johann do dziś się z tego śmieje, a Daniel wiedząc, iż alkohol jest w twoim zasięgu, automatycznie ucieka. W końcu przezorny, zawsze ubezpieczony.

KAMIL STOCH 🏆

Po procentach chyba udziela ci się smutny nastrój twojego wybranka, gdyż sama również zaczynasz płakać, nad swym nędznym losem. Jesteś przekonana, iż Kamil zasługuje na kogoś lepszego niż ty. W ciągu godziny potrafisz kilkanaście razy zapytać go, dlaczego właściwie się z tobą ożenił, po czym przekonana, ze wciąż na niego nie zasługujesz, idziesz spać.

PETER PREVC 📚

Biorąc pod uwagę zachowanie twojego męża po alkoholu, ty wolisz pozostawać kompletnie trzeźwa, aby zawsze czuwać nad sytuacją i w razie potrzeby wyciągać go z tarapatów.

P.

𝐬𝐧𝐨𝐰𝐲 𝐩𝐫𝐞𝐟𝐞𝐫𝐞𝐧𝐜𝐞𝐬 Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz