LII. Czy powiększycie Waszą rodzinę?

496 23 3
                                    

ANDREAS WELLINGER 🍫

Wasza dwójka była sceptycznie nastawiona, na przedwczesne rodzicielstwo, jednak wspólnymi siłami uzgodniliście pasujący okres, na powiększenie rodziny dla was obojga i przystąpiliście do pracy.

DANIEL ANDRÉ TANDE 👡

Nie widziało ci się, zajmować się waszymi kotami i jeszcze dzieckiem, jednak po wielu żmudnych i długich rozmowach z Danielem, wspólnie uzgodniliście plan działania i przyszły podział obowiązków. Potem skupiliście się na wykonywaniu tej przyjemniejszej części planu.

GREGOR SCHLIERENZAUER 🕶

Pomimo dużej swobody, jaka panowała w waszym małżeństwie, obydwoje byliście w pełni gotowi i zdecydowani na potomstwo, co tylko przyspieszyło wasze starania.

MACIEK KOT 😻

Ty bardzo chciałaś, aby wasz dom wypełnił się dziecięcym śmiechem i zabawkami, jednak Maciej po przygodach, związanych z jego byłą partnerką, nie był pewny, co do tej decyzji. Po wielu namowach i długich rozmowach w końcu doszliście do porozumienia i przez pewien czas ciężko było wyciągnąć was z sypialni.

JOHANN ANDRE FORFANG 📸

Johann, pomimo swoich ciągłych zapewnień, iż jest w 100% gotowy na ojcostwo, obawiał się powiększenia waszej rodziny. Jednak, gdy po wielu próbach w końcu się udało, nie mógł opanować radości.

KAMIL STOCH 🏆

Nie widziałaś lepszego kandydata na ojca swoich dzieci, niż osoba Stocha. Jednak pomimo twoich zapewnień, Kamil wciąż się wahał, a ty nie chcąc naciskać, po prostu odpuściłaś. W końcu taka decyzja nie może zostać podjęta tylko przez jedną ze stron. Nie masz jednak zamiaru pozostawiać tego pomysłu.

PETER PREVC 📚 

Wraz z dorastaniem rodzeństwa twojego małżonka, obydwoje zauważyliście, jak bardzo brakuje wam towarzystwa dzieci przy waszym boku. Właśnie ta sytuacja sprawiła, iż obydwoje zdecydowaliście się na własne dziecko.

P.

𝐬𝐧𝐨𝐰𝐲 𝐩𝐫𝐞𝐟𝐞𝐫𝐞𝐧𝐜𝐞𝐬 Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz