XIII. Czyi rodzice dowiedzieli się pierwsi?

740 25 15
                                    

O was oczywiście.

ANDREAS WELLINGER 🍫

Jego, przez przypadek. Kiedy rozmawiał z mamą przez skype, ty weszłaś do domu krzycząc na całe gardło: „kochanie, dlaczego w domu nie widać nawet podłogi?". Potem musiałaś siedzieć razem z nim i odpowiadać na niezręczne pytania jego rodzicielki, na szczęście jednak, ona również kazała Andreasowi posprzątać w domu.

DANIEL ANDRÉ TANDE 👡

Twoi. Postanowili zrobić ci niespodziankę i przyjechać. Kiedy zadzwonili do drzwi byliście z Danielem w trakcie pewnego zbliżenia, przez co później trudniej było mu się skupić na pytaniach od twoich rodziców.

GREGOR SCHLIERENZAUER 🕶

Twoi. Byliście na małej wycieczce po Wiedniu, kiedy spotkaliście twoich rodziców. Okazało się, że oni również zwiedzają miasto. Gregor opowiadał o historii i zabytkach, tym samym imponując twoim rodzicom.

MACIEK KOT 😻

Twoi. Namówiłaś go na odwiedziny w urodziny twojej mamy. Chłopak sam wybrał prezent i kwiaty, twoja mama była bardzo wzruszona i zadowolona z prezentu, no może, gdyby nie miała uczulenia na kwiatka, który dostała byłoby lepiej. Nie mniej jednak bardzo się ucieszyła z samego gestu.

JOHANN ANDRE FORFANG 📸

Jego. Byliście w trakcie poważnej kłótni, kiedy do jego mieszkania weszli jego rodzice. Natychmiast się uciszyliście, a ty starałaś się zrekompensować jakoś nie przychylne okoliczności poznania.

KAMIL STOCH 🏆

Jego. Oglądaliście dom na sprzedaż w Zakopanem, kiedy jego rodzice również byli nim zainteresowani. Na szczęście jednak zaprosili was do siebie na herbatę i opuścili dom. Dzięki czemu mogliście w spokoju oglądać dom dalej.

PETER PREVC 📚

Twoi. Peter uznał, że najwyższy czas, aby poznał twoich rodziców, więc zaprosiłaś ich do was na kolacje, którą chłopak sam przygotował. Twój tata jednak miał uczulenie na jeden ze składników, mimo to, nie zniszczyło wam to kolacji i jeszcze tego samego wieczora wszyscy się z tego śmiali.

P.

𝐬𝐧𝐨𝐰𝐲 𝐩𝐫𝐞𝐟𝐞𝐫𝐞𝐧𝐜𝐞𝐬 Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz