XXXV. Co nieplanowanego wydarzy się podczas miesiąca miodowego?

570 19 16
                                    

ANDREAS WELLINGER 🍫

Andreas, niczym prawdziwy gentleman, na powitanie z rdzennymi mieszkańcami jednej z hawajskich wysp, ucałował żonę wodza w dłoń. W Europie jest to wyraz szacunku, na Hawajach jednak gest ten został odebrany bardzo odmiennie. Skończyło się tym, iż musieliście uciekać przed goniącymi was ludźmi, za próbę uwiedzenia żony wodza.

DANIEL ANDRÉ TANDE 👡

Podczas pierwszego dnia plażowania poprosiłaś Daniela, aby posmarował ci plecy kremem z filtrem, abyś się nie spaliła. Twój mąż jednak był dość zajęty nową grą na telefonie, więc posmarował ci tylko część pleców i to niedokładnie. Jak można się domyślić, spaliłaś się i to bardzo boleśnie, ponadto przypomniałaś dalmatyńczyka. Przez resztę wyjazdu unikałaś słońca, a Daniel za karę latał po sklepach i szukał maślanki.

GREGOR SCHLIERENZAUER 🕶

Gregor jako typowy turysta i zapalony fotograf, musiał uwiecznić na zdjęciach wszystko, co tylko mijaliście. Drzewa, budynki, ludzi. I właśnie przez to ostatnie mieliście spory kłopot. Twój mąż sfotografował pewną grupę ludzi, co partner jednej z uwiecznionych kobiet uznał za bardzo niestosowne i musieliście tłumaczyć się grupie mocno zdenerwowanych tubylców, iż to nic osobistego.

MACIEK KOT 😻

Powiedzenie „lezie jak święta krowa" już nigdy nie będzie dla was takie same. Wypożyczyliście sobie skuter, aby sprawnie przejechać wszystkie indyjskie uliczki, jednak gdy na drogę wparowała wam właśnie krowa, Maciej ledwo zdążył wyhamować i nie rozjechać zwierzęcia. Spotkało się to z ogromnym oburzeniem ich właściciela, a także okolicznych mieszkańców. Nigdy nie sądziłaś, że ucieczka skuterem może być tak szybka.

JOHANN ANDRE FORFANG 📸

Nigdy nie sądziłaś, iż ktoś może być na tyle bystry, aby pomylić Grecję z Grenlandią. A tym bardziej, że tym kimś będzie twój mąż. Nie wiesz jak do tego doszło, ale zamiast wylądować na gorącej plaży na Santorini, skończyliście w lodowym igloo na Grenlandii. Masz po prostu bardzo uzdolnionego męża.

KAMIL STOCH 🏆

Podczas odwiedzin Kujaw, zatrzymaliście się w jednej z okolicznych karczm. Starsza i przemiła właścicielka zaproponowała przysmak tamtejszych stron - czarninę. Zbytnio niewiedząc, czym dokładnie jest owe danie, zdaliście się na kobietę. Szybko jednak tego pożałowaliście, gdyż polewka z krwi nie brzmi, nie wyglada i nie smakuje dobrze. Nie chcąc sprawić kobiecie zawodu, obydwoje zmusiliście się do spożycia całych porcji zupy, co skończyło się twoimi częstymi odwiedzinami toalety wieczorem. Zaczęliście zastanawiać się, czy przejście na wegetarianizm nie jest korzystną opcją.

PETER PREVC 📚

Po waszej podróży poślubnej Peter już chyba nigdy nie polubi wielbłądów. Podczas wycieczki na pustynię, jedna samiczka wyżej wymienionych zwierząt bardzo polubiła twojego męża. Polubiła w dość negatywnym tego słowa znaczeniu, bowiem co chwila go podgryzała, lizała za uszami, czy po twarzy, a nawet próbowała odciągnąć od ciebie.  Wszystko, aby tylko zwrócił na nią uwagę. Przemili właściciele zwierzęcia mieli z was niezłą polewkę, co chwila żartując, że kobietom takim, jak ona, się nie odmawia. Nie mogłaś zaprzeczyć, że nawet ciebie to bawiło. Chociaż może powinnaś być o nią zazdrosna?

Jeżeli macie jakieś życzenia/pomysły/sugestie, co do dalszych rozdziałów, ja naprawdę bardzo chętnie je przyjmę.

P.

𝐬𝐧𝐨𝐰𝐲 𝐩𝐫𝐞𝐟𝐞𝐫𝐞𝐧𝐜𝐞𝐬 Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz