XLVI. Co robi, gdy jesteś chora?

516 23 1
                                    

ANDREAS WELLINGER 🍫

Zaczyna robić się tak nadopiekuńczy, iż czasami masz go dość. Twoja szafka przy łóżku cała jest zapełniona kubkami po herbacie, najbardziej rozmaitymi lekami i talerzami po przekąskach, które musiałaś w siebie wmusić. Twój mąż raz próbował nawet zrobić rosół, jednak skończyło się to na spalonym garnku i pociętych palcach, zamiast warzyw.

DANIEL ANDRÉ TANDE 👡

Staje się wzorowym mężem i daje ci wszystko, na co tylko masz ochotę. Herbatka z malinami i miodem? Żaden problem, nawet, jeżeli musiałby jechać po maliny i miód na targ. Między Bogiem, a prawdą, zdarza ci się to czasem wykorzystać. Oczywiście, tylko czasem.

GREGOR SCHLIERENZAUER 🕶

Stara się za wszelką cenę poprawić ci humor, dlatego, gdy tylko gorzej się poczujesz spędzacie całe dni w łóżku, oglądając najróżniejsze komedie i zajadając popcorn i chipsy.

MACIEK KOT 😻

Jest tak zestresowany, iż dzwoni do swojej mamy z pytaniem, co ma zrobić, abyś nie umarła. Zwykle po takiej rozmowie telefonicznej zamawia dobre jedzenie i nie pozwala ci wyciągnąć nosa poza obszar waszej sypialni.

JOHANN ANDRE FORFANG 📸

Gdy tylko zdarzy ci się pare razy kichnąć, od razu wykupuje całą aptekę i faszeruje cię tabletkami, które wyleczyłyby conajmniej połowę przychodni. Co jak co, ale twoja najdłuższa niedyspozycja, spowodowana chorobą, trwała cztery dni, więc strategia Johanna jednak działa.

KAMIL STOCH 🏆

Rzadko chorujesz, ale jeżeli już się zdarzy twój mąż nie wypuszcza cię z łóżka, samemu również ograniczając swoje wyjścia z sypialni. Zwykle wtedy cały dzień spędzacie przytuleni do siebie oraz dodatkowo utuleni kołdrą i kocami.

PETER PREVC 📚

Z początku lekko panikuje, jednak zaraz odzyskuje zdolność logicznego myślenia i wysyła któregoś ze swoich braci do apteki, dzięki czemu sam może zająć się gotowaniem ci rosołu, bądź tego, na co aktualnie masz ochotę. Później w trójkę spędzacie miło czas oglądając filmy, bądź grając w gry planszowe.

P.

𝐬𝐧𝐨𝐰𝐲 𝐩𝐫𝐞𝐟𝐞𝐫𝐞𝐧𝐜𝐞𝐬 Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz