XV. Co pomyśleli o nim Twoi rodzice?

740 21 28
                                    

ANDREAS WELLINGER 🍫

Mama: Nie była do niego przekonana, uważała, że będziesz cierpieć, kiedy tylko on wyjedzie na zawody. Kiedy jednak zobaczyła z jaką miłością i delikatnością cię traktuje zmieniła zdanie.

Tata: Uznał, że pomimo tego, iż twój wybranek jest Niemcem, może mu to wybaczyć, ale tylko dlatego, że widział jak na siebie patrzycie.

DANIEL ANDRÉ TANDE 👡

Mama: Stwierdziła, że masz gust lepszy od niej, jeżeli chodzi o facetów. Nie mogła nadziwić się, jaki Daniel jest słodki, a kiedy próbował mówić po polsku, ona po prostu się rozpływała. Razem z twoim tatą postanowiliście bardziej jej pilnować, żeby chłopak nie poczuł się jak jakieś bóstwo.

Tata: Dogadał się z twoim chłopakiem, żartowali i rozmawiali jak starzy kumple. Byłaś pod wrażeniem, jak łatwo udało mu się przekonać twojego ojca do siebie. Nie sądziłaś, że twoja rodzina, na czele z tobą ma taką słabość do Norwegów.

GREGOR SCHLIERENZAUER 🕶

Mama: Bardzo jej zaimponował swoją wiedzą, jednak jak na jej oko, chłopak jest dla ciebie zbyt nudny. Twierdzi, że potrzebujesz osoby, przy której będziesz mogła choć trochę poszaleć.

Tata: Zupełnie nie zgadza się z opinią twojej matki. Uważa, że Tyrolczyk jest idealnym kandydatem na twojego męża. Odpowiedzialny, mądry, błyskotliwy, idealny materiał na zięcia!

MACIEK KOT 😻

Mama: Mimo uczulenia na kwiaty od Maćka, nie mogła się nadziwić jaki jest to ładny i kochany gest. Była bardzo zadowolona i uznała chłopaka za bardzo uroczego młodzieńca.

Tata: Uznał, że jest dobrze wychowany i po dłuższej rozmowie nie miał do niego żadnych zastrzeżeń.

JOHANN ANDRE FORFANG 📸

Mama: Nie przepadała za Norwegami i podczas pierwszej konfrontacji nie ukrywała tego. Chłopak przez to jąkał się, co ona uznała za zabawne. Stwierdziła jednak, że da mu szansę.

Tata: Polubił chłopaka od pierwszej rozmowy, jak on to ujął: „dobrze mu z oczu patrzyło". Starał się nawet załagodzić występki swojej żony.

KAMIL STOCH 🏆

Mama: Była pod wrażeniem, jak bardzo kulturalny i dobrze wychowany jest chłopak. Nie miała nic przeciwko waszemu związkowi, ale po tym spotkaniu zaczęła was chyba shipować.

Tata: Jak mógłby go nie polubić? To nasz polski mistrz! Był wniebowzięty, kiedy przeprowadziłaś go do domu, był chyba bardziej zdenerwowany i podekscytowany niż Kamil.

PETER PREVC 📚

Mama: Oczarował ją całkowicie, dobrze wychowany, kulturalny, przystojny i z planami na życie. Lepszego zięcia nie mogła sobie wyobrazić.

Tata: Kompletnie mu nie przypasował. Był dla niego zbyt sztywny i sztuczny. Jednak nie dał po sobie tego poznać i był po prostu miły.

P.

𝐬𝐧𝐨𝐰𝐲 𝐩𝐫𝐞𝐟𝐞𝐫𝐞𝐧𝐜𝐞𝐬 Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz