II.XXI. Co robi, gdy jesteś chora?

246 25 5
                                    


KUBA WOLNY 🐎

Powiedzenie „przezorny zawsze ubezpieczony" idealnie opisuje zachowanie Kuby, gdy złapiesz chociażby zwykły katar. Gdyby mógł, wyprowadziłby się z domu i przychodził tylko co jakiś czas, sprawdzać, jak się czujesz, po uszy przebrany w maseczkę, przyłbicę i gumowe rękawiczki. Są też oczywiście plusy – masz pod ręką wszystkie możliwe leki.

STEPHAN LEYHE 🌧

Z początku jest z lekka spanikowany i chce jak najprędzej zawozić cię do szpitala, jednak po przekonaniu go, że to tylko zwykła grypa, Stephan zamienia się w perfekcyjną gosposię. Tłusty rosołek? Jest. Gorąca herbatka? Jest. Trzy, grube i kompletnie niepotrzebne koce? Są.

MICHAEL HAYBÖCK 🍬

Śmiało można powiedzieć, iż jako jedyny nie spanikował. Oczywiście nie negował twojej słabej niedyspozycji! Uznał jednak, zupełnie poprawnie, iż leki, ciepła herbata i wypoczynek pomogą ci w trymiga stanąć na nogi.

MARKUS EISENBICHLER 🧑🏻‍✈️

Panie Boże dopomóż temu biedakowi, on nie ma pojęcia, co robić! Wujek Google miał uratować sytuację, a zdiagnozował ci trzy nieuleczalne choroby, co robić?!  P o m o c y!

MARIUS LINDVIK ⛄️

Pierwotnie stwierdził, iż zwyczajnie przesadzasz, jednak, gdy dotarło do niego, że naprawdę czujesz się gorzej, był na każde twoje skinienie. Danie z restauracji na drugim końcu miasta, która nie dowozi jedzenia? Żaden problem, będzie z powrotem za 30 min! Nagła chęć obejrzenia taniego romansidła i wypłakania sobie oczu? Będzie obok, tuląc cię i podsuwając co chwilę chusteczki. Złoty wisiorek z wystawy u jubilera? Nie wie, jak ma ci to pomóc wyzdrowieć, ale już się robi!

THOMAS MORGENSTERN ❄️

Taktyczny telefon do teściowej i Thomas już wie, jakie jedzenie pomaga ci stanąć na nogi! Nie spodziewałaś się jednak, iż potraktuje cię ilością hurtową. No, może on też pozwoli sobie skubnąć co nieco...

P.

𝐬𝐧𝐨𝐰𝐲 𝐩𝐫𝐞𝐟𝐞𝐫𝐞𝐧𝐜𝐞𝐬 Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz