LI. Co dostałaś od niego na urodziny?

394 21 0
                                    

*[T.U.R] - Twoja Ulubiona Rasa
*[T.U.W] - Twój Ulubiony Wykonawca
*[T.U.P] - Twój Ulubiony Pisarz

ANDREAS WELLINGER 🍫

Od zawsze marzyłaś o wielkim domu, szczęśliwym małżeństwie, spełnieniu zawodowym i słodkim psiaku. Właśnie to ostatnie marzenie postanowił spełnić Andreas. Wracając do domu z pracy, na stole stało pokaźnych rozmiarów pudełko, owinięte czerwoną wstążką. Zaciekawiona uchyliłaś wieczko, a twoim oczom ukazał się prześliczny i puchaty szczeniak [T.U.R]*.

DANIEL ANDRÉ TANDE 👡

Będąc na zakupach ze swoją przyjaciółką, zauważyłaś na wystawie sklepowej najpiękniejsze szpilki na całej naszej planecie. Niestety cena też była, wręcz międzygalaktyczna i jedyne na co mogłaś sobie pozwolić to powzdychać do nich przez szybę. Łatwo wyobrazić sobie, jak bardzo byłaś szczęśliwa, gdy w twoje urodziny z pracy odebrał cię Daniel, z różową, podłużną torebką prezentową. Od razu rozpakowałaś prezent i oczy niemal wyskoczyły ci z orbit, widząc wymarzone buty.

GREGOR SCHLIERENZAUER 🕶

Od zawsze marzyło ci się wziąć udział w prawdziwie profesjonalnej sesji fotograficznej. Chciałaś mieć nie tylko piękne zdjęcia, ale i wyjątkowe wspomnienia związane ze spotkaniem z kimś, kto codziennie pracuje z topowymi modelkami. Gregor doskonale o tym wiedząc, wykorzystał swoje znajomości w świecie fotograficznym i umówił cię na sesję rodem z okładki VOGUE z jednym z najbardziej znanych, austriackich fotografów.

MACIEK KOT 😻

Twój mąż po raz kolejny udowodnił, iż nazwisko zobowiązuje. Od dość dawna namawiałaś go, abyście zaadoptowali jakiegoś puszystego zwierzaka, abyś miała się do kogo przytulać, gdy on będzie na zawodach, bądź treningach. Maciek był jednak nieugięty, przynajmniej tak myślałaś. Prawda była taka, że od dłuższego czasu był stałym gościem pobliskiego schroniska, abyś na swoje urodziny mogła wtulić się w rude futerko waszego nowego, kociego pupila.

JOHANN ANDRE FORFANG 📸

Johann wiedząc, jaką miłością darzysz muzykę i [T.U.W]*, postanowił sprezentować ci kilkanaście płyt właśnie tej twórczości. Od tego czasu i on zaczął lubić ten typ muzyki, cóż, nie miał wyboru, w waszym domu bez przerwy leciała muzyka z owych płyt.

KAMIL STOCH 🏆

Twój mąż od zawsze bardzo stawiał na sentymentalne prezenty i upominki, dlatego gdy na urodziny otrzymałaś od niego piękny, skórzany album ze zdjęciami z rodziną i przyjaciółmi, nie mogłaś pohamować łez wzruszenia.

PETER PREVC 📚

Swoje zamiłowanie do książek okazywałaś już w dzieciństwie. Jakakolwiek książka znalazła się w twoich dłoniach, musiała zostać przeczytana. Peter dobrze znając twoją słabość do papierowych wydań lektur, sprawił ci kilkanaście najlepszych dzieł [T.U.P]*. Dzięki temu, masz co czytać przez następne kilka tygodni.

P.

𝐬𝐧𝐨𝐰𝐲 𝐩𝐫𝐞𝐟𝐞𝐫𝐞𝐧𝐜𝐞𝐬 Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz