XLV. Czy mówił kiedyś przez sen?

537 25 7
                                    

ANDREAS WELLINGER 🍫

Mruczał coś kiedyś o milce i fioletowej krowie, ale wydarzyło się to w środku nocy i nie miałaś ani siły, ani chęci się nad tym wtedy zastanawiać.

DANIEL ANDRE TANDE 👡

Pare razy zdarzyło mu się miauknąć, czy zacząć mruczeć, ale w sumie, to nie jesteś pewna, czy sprawcą tych dźwięków nie jest któryś z waszych kotów, które z wami śpią.

GREGOR SCHLIERENZAUER 🕶

Na początku waszego wspólnego mieszkania, zdarzyło się, że Gregor mruczał coś tym, jakim fartem udało mu się wyrwać taką laskę, jak ty. Jednak kiedy sięgnęłaś po telefon, aby to nagrać, mężczyzna przewrócił się na drugi bok i tyle go słyszałaś.

MACIEK KOT 😻

Jedyne, co w nocy udaje ci się usłyszeć od twojego męża, to pochrapywanie. Z dwojga złego, już wolisz, aby był całkowicie cicho.

JOHANN ANDRE FORFANG 📸

Zdarzyło się tylko wtedy, kiedy po urodzinach wspólnego znajomego lekko zabalował. Mamrotał pod nosem cały czas, iż musi ogolić Daniela na łyso. Nie chciałaś nawet pytać, ale dla bezpieczeństwa ostrzegłaś blondyna przed pijackimi wizjami twojego męża.

KAMIL STOCH 🏆

Wydaje ci się, że ktoś z waszego związku ma malutką obsesje na punkcie swoich trofeów. A tym kimś jest właśnie Kamil. Pewnej nocy, gdy się przebudziłaś, usłyszałaś, jak twój mąż przez sen wylicza wszystkie swoje osiągnięcia. Jedni liczą barany, Kamil liczy puchary.

PETER PREVC 📚

W waszym małżeństwie to ty jesteś tą, która ma mocniejszy sen, więc nawet, gdyby Peter zaczął lunatykować, ty pewnie byś tego nie zauważyła. No chyba, że zabrałby ci kołdrę.


P.

𝐬𝐧𝐨𝐰𝐲 𝐩𝐫𝐞𝐟𝐞𝐫𝐞𝐧𝐜𝐞𝐬 Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz