XXXVII. Co robi po zbyt dużej dawce alkoholu?

543 26 0
                                    

ANDREAS WELLINGER 🍫

Zwykle zapomina, że już jesteście małżeństwem i stara się ciebie za wszelką cenę poderwać. W grę wchodzą oczywiście najbardziej oklepane i żałosne teksty na podryw, które wyszukiwał przy tobie w google. Ale w końcu liczą się chęci.

DANIEL ANDRÉ TANDE 👡

Zaczyna marudzić, że nikt nie rozumie jego miłości do kotów, po czym kładzie się na posłaniu jednego z waszych sierściuchów, zaczyna łkać i narzekając na cały otaczający go świat, zasypia. Przynajmniej wasze zwierzaki mogą w spokoju zająć jego miejsce w łóżku.

GREGOR SCHLIERENZAUER 🕶

Alkohol przestawia pewne trybiki w jego mózgu i po paru głębszych wydaje mu się, iż wygrał Masterchefa. Zdąży naobiecywać ci najwykwintniejszych dań i deserów, godnych samej angielskiej królowej i tyle go widzieli. Zasypia sobie smacznie, a ty zostajesz z pustym żołądkiem, w oczekiwaniu na iście królewską ucztę. Przynajmniej waszej kuchni nic nie grozi.

MACIEK KOT 😻

Nie zwracając uwagi na jego stan, który, powiedzmy sobie szczerze, jest opłakany, sam w swoim zachowaniu jest dość zabawny. Do tego może tylko trochę autodestrukcyjny. Myśli, że nazwisko daje mu jakieś magiczne moce i niczym rodowity kot, widzi w ciemności, zawsze spada na cztery łapy i ma dziewięć żyć. Z doświadczenia już wiesz, że nie widzi w ciemności. No cóż, nie zawsze też spada na cztery łapy. Tym bardziej, niestety nie ma dziewięciu żyć. Lekarze na izbie przyjęć już dobrze was pamiętają.

JOHANN ANDRE FORFANG 📸

Zwykle pije z Danielem, co nigdy nie kończy się dobrze. Zawsze zaczynają kłócić się o jakąś małą i nieistotną rzecz, taką jak odmienne poglądy, co do faworytów piłkarskiej ligi. Na szczęście przeważnie obaj szybko się rozklejają i wpadają w swoje ramiona płacząc i przepraszając się nawzajem, aby później słodko razem pochrapywać.

KAMIL STOCH 🏆

Możesz być spokojna, bo twój mąż dobrze zna swój limit i przekracza go naprawdę sporadycznie. Jeżeli jednak już mu się to zdarzy, zaczyna dołować się smutnymi piosenkami i mówić, iż jest marny w swoim sporcie i wypala się. Deliberuje wtedy, kiedy i gdzie lepiej zakończyć swoją karierę, w Wiśle? Czy może w Zakopanem? A może na jakimś mamucie? Na szczęście to pytanie jest tak trudne, iż rozmyślając nad odpowiedzią po prostu zasypia, a rano niewiele pozostaje mu z ówczesnych planów.

PETER PREVC 📚

Twój mąż nie ma dość mocnej głowy do alkoholu, co łatwo skutkuje jego odlotem. Po paru kieliszkach zmienia się w chodząca niańkę, dosłownie każdego. Podczas ostatniej wspólnej imprezy, na której Peter przesadził, zaczął nad wyraz troszczyć się o barmana, który jest taki biedny, gdyż musi stać za barem całą noc i na pewno już zdążył zmarznąć i zgłodnieć. Tak się przymilał i troszczył, iż wyprosili was z klubu. Po dziś dzień unikacie tego miejsca, innych klubów i miejsc z alkoholem raczej też.

Całe szczęście, że nasze chłopaczki to sportowcy i jeżeli już piją, to niewielką ilość i to od święta.

P.

𝐬𝐧𝐨𝐰𝐲 𝐩𝐫𝐞𝐟𝐞𝐫𝐞𝐧𝐜𝐞𝐬 Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz