✎
ANDREAS WELLINGER 🍫
Z twoją cierpliwością do niego, naprawdę rzadko. Starasz się nie podnosić głosu, a przykład z ciebie bierze twój mąż i zamiast kłótni, wolicie porozmawiać spokojnie i wyczerpać dany temat do końca. Nie ma co jednak oszukiwać, iż i tobie zdarzy się mieć dość, a to właśnie Andreas najczęściej jest w stanie wyprowadzić cię z równowagi.
DANIEL ANDRÉ TANDE 👡
Obydwoje macie dość specyficzne charaktery i każdy z waszych wspólnych znajomych stawiał, iż będziecie się ścierać o dosłownie wszystko. Rzeczywistość jednak wyglada zupełnie inaczej. Owszem, lubicie sobie po dogryzać, ale kłótnie to naprawdę skrajność, do której rzadko dopuszczacie.
GREGOR SCHLIERENZAUER 🕶
Przy jego lekkim sposobie bycia, naprawdę trudno jest wyprowadzić go z równowagi. Jednak dla ciebie nie istnieje słowo „niemożliwe" i nawet wiecznie żartujący Gregor czasem jest w stanie wybuchnąć. Jest to jednak zwykle chwilowe wychylenie i zaraz stara się rozluźnić atmosferę jakimś żartem, co zawsze mu się udaje i już po chwili obydwoje śmiejecie się z zaistniałej sytuacji.
MACIEK KOT 😻
W waszym związku, to ty jesteś tą, od krzyczenia i wszczynania kłótni. On, jak na potulnego kotka przystało, zajmuje się łagodzeniem konfliktów i produktywniejszym spędzaniem wspólnego czasu, aniżeli na niesnaskach.
JOHANN ANDRE FORFANG 📸
W ciągu dnia potrafi dojść między wami do paru, bądź parunastu mniejszych i większych sprzeczek. Począwszy od zbyt mocnej kawy, przez niewyrzucone śmieci, kończąc na chorobliwej zazdrości twojego męża i twoim ciągłym wypominaniu mu, iż złamał Danielowi nos. Jesteście jednak na tyle zgrani, iż po pięciu minutach od kłótni wszystko wraca do normy i wasz rytm dnia niezakłócony rusza dalej.
KAMIL STOCH 🏆
Żadne z was nie lubi kłótni, ani podnoszenia głosu, dlatego zwyczajnie tego unikacie. W sytuacji kryzysowej wolicie odejść od siebie nawzajem i zająć się czymś innym, łagodząc skołatane nerwy, niż w emocjach wykrzykiwać niepotrzebne rzeczy. Gdy sytuacja się uspokoi, siadacie i staracie się rozwiązać owy problem, który po takim czasie i braku wzbudzonych emocji zwykle jest już nieaktualny.
PETER PREVC 📚
Na palcach jednej ręki policzyć można, ile razy, w ciągu całego waszego związku, zdołaliście się pokłócić. Tworzycie z Peterem naprawdę zgrane małżeństwo, które zgadza się w większości podejmowanych decyzji i spraw życia codziennego, co ogranicza wasze kryzysy do minimum.
✎
P.
CZYTASZ
𝐬𝐧𝐨𝐰𝐲 𝐩𝐫𝐞𝐟𝐞𝐫𝐞𝐧𝐜𝐞𝐬
Fanfic❄️śnieżne preferencje ze skoczkami narciarskimi❄️ 𝐀𝐧𝐝𝐫𝐞𝐚𝐬 𝐖𝐞𝐥𝐥𝐢𝐧𝐠𝐞𝐫 𝐃𝐚𝐧𝐢𝐞𝐥 𝐀𝐧𝐝𝐫𝐞́ 𝐓𝐚𝐧𝐝𝐞 𝐆𝐫𝐞𝐠𝐨𝐫 𝐒𝐜𝐡𝐥𝐢𝐞𝐫𝐞𝐧𝐳𝐚𝐮𝐞𝐫 𝐌𝐚𝐜𝐢𝐞𝐣 𝐊𝐨𝐭 𝐉𝐨𝐡𝐚𝐧𝐧 𝐀𝐧𝐝𝐫𝐞 𝐅𝐨𝐫𝐟𝐚𝐧𝐠 𝐊𝐚𝐦𝐢𝐥 𝐒𝐭𝐨𝐜𝐡 ...