XLVII. Czy zrobi Ci jakiś żart?

429 18 0
                                    

ANDREAS WELLINGER 🍫

Raz mu się zdarzyło, ale po twojej reakcji stwierdził, że to jednak nie dla niego. Delikatnie mówiąc, dałaś mu srogą nauczkę i do dziś wie, kto jest królową żartu.

DANIEL ANDRÉ TANDE 👡

Choćby chciał się powstrzymać, twoje reakcje zbyt go bawią i robi ci ich całkiem sporo.

GREGOR SCHLIERENZAUER 🕶

Jego lekki sposób bycia wskazywałby, iż nieraz już spotkał cię z jego strony jakiś żart. Gregor jednak spróbował raz i od tamtej pory masz święty spokój.

MACIEK KOT 😻

Raz, podpuszczony przez kolegów z kadry, wkręcił ci jedną rzecz, jednak po twojej reakcji i tym, jak bardzo się przejmiesz, stwierdził, iż nawet on nie ma na to serca.

JOHANN ANDRE FORFANG 📸

On tobie nigdy! Wie, jakie ryzyko to za sobą niesie. Ty jednak pozwalasz sobie na parę drobnych żartów w jego stronę.

KAMIL STOCH 🏆

Staracie się traktować siebie nawzajem poważnie, jednak Kamil raz nie zdołał pokonać pokusy i padłaś ofiarą jego żartu. Nie skończyło się to zbyt kolorowo, dlatego Stoch poprzysiągł, iż już nigdy nie będzie starał się jakkolwiek cię straszyć.

PETER PREVC 📚

Nie przepadacie za straszeniem się nawzajem, czy innego typu żartami. Jednak młodzi bracia Prevc wyznają inną zasadę, przez co wasza dwójka stała się regularnym obiektem wszelkiego rodzaju pranków.

P.

𝐬𝐧𝐨𝐰𝐲 𝐩𝐫𝐞𝐟𝐞𝐫𝐞𝐧𝐜𝐞𝐬 Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz