12. Bölüm

779 77 20
                                    

Bölüm adı: "Eski ev."

Sierra hızlı adımlarla içeri geçerken onu karşılayan ev cinleri ortadan kayboldu. Biraz sonra aceleyle onu karşılamaya merdivenlerden inen Bayan Malfoy'u gördü.

"Ah Sierra, hoşgeldin."

Sierra, onun bu hoşgeldin faslına girecek cesareti nereden bulduğunu sorguladı. Ona son güvendiğin de kendini Bellatrix'in önünde savunmasız bir şekilde kalmıştı. Tabi Sieius ve Remus yetişmeseydi.

Sierra hızla asasını kaldırırken, Narcissa adımlarını yavaşlattı.

"Harry'e ne söyledin!"

Narcissa, olduğu yerde durdu. Bir anlık şaşkınlıkdan sonra hemen toparlandı. Cebindeki asasını eline aldı.

"Beni kendi evimde tehdit mi ediyorsun? Sierra asanı indir."

"Emir mi veriyorsun?"

Narcissa, Sierra'yı birazcık tanıyorsa onu tersledikçe, kendisine zarar vermekten çekinmeyeceğini biliyordu. Bu yüzden alttan almaya karar verdi. Asasını cebine geri yerleştirdi.

"Tamam, biraz sakinleş. Anlatacağım ama önce içeri gel."

Sierra, sinirine hakim olmaya çalışırken asasını indirdi, ve hızla diğer eline yerleştirdi.

Narcissa bunu onay olarak kabul ederken hızlıca Si'nin yanına geldi. Koluna dokunurken, onu içeri götürdü.

Sierra, istemsizce ilerlerken, hala siniri geçmiş değildi.

"Çok vaktim yok Narcissa. Soruma cevap ver, sonra gidiceğim."

Narcissa kolunu bırakıp karşısına geçti, sakinleşerek ellerini önünde birleştirdi ve düz bir ses tonu kullandı.

"Geçen gün onu okuldan çıkmışken yakaladım. Sanırım daha çok, kaçmış kelimesi uyuyor. Her neyse, Harry'i görünce aklıma sen geldin ve konuştuk."

Sierra, Narcissa'nın olaya gelmesi için sabırla nefesini düzene sokuyordu.

"Bana bazı tereddütlerinden bahsetti. Bende bu tereddütleri sağlama alması için bir şeyler önerdim."

Sierra, Narcissa'nın açık konuşmamasına karşı kaşlarını çattı.
Narcissa da devam etti.

"Peki, bana senin hakkında küçükken hatırladığım şeyleri sordu, bende söyledim. Sonrasında onun şüphe ettiğini fark ettim."

"Ne şüphesi?"

"Senin annesi olduğunu düşünüyordu."

Sierra tahmin ettiği gerçekle burkuldu, Harry'in içindeki anne özleminin bu denli şiddetli olduğunu bilmediğini farketti. Harry bu düşüncesinin imkansız olduğunun farkında olmasına rağmen, sadece ümit etmişti. Annesinin yaşamasını.

Sierra, içinden Lily'nin ölmemiş olmasını tek ümit edenin Harry olmadığının farkındaydı. Kendisini  Lily'nin ölümünden sorumlu tutuyordu ve ölmemesi için her şeyden vazgeçebilirdi. Ancak her şey için çok geç kalmıştı.

"Sen de ona, annesinin vefat ettiğini bilmiyormuş gibi bana iksir yaptırmasını söyledin."

"Evet çünkü Lily ile ikinizi, küçükken hatırladığım en büyük farklarınızdan  biriydi bu. Senin iksirdeki yeteneğini çok az kişide gördüm. Lily ise bu konuda başarısız kalıyordu... Bir saniye, sen Harry'nin yalan söylediğini nereden anladın?"

Sierra gözlerini devirip, az önce hışımla girdiği kapıya doğru yürümeye başladı.

"Hey, gidiyor musun? Hala Bellatrix mevzusunda beni suçluyor olamazsın değil mi? Seninle aramızda çok eskiden beri bir arkadaşlığımız var. Onun sana asasını kaldıracağını bile bilmiyordum, olaylar bir anda gelişti-"

Sierra EvansHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin