Alıntı

21.5K 916 145
                                    

Merhabalar (Emre Fel) sonunda kafamda kurduğum her şeyi rayına oturttum.15 bölüm sonra sizinle tanışmamı sağlayan benim için çok özel olan Yeldeğirmenine veda edeceğiz.Final bir gün kalıp ertesi gün kitap silinecek.İstediğim hali aldığında tekrar yayımlayacağım ama bu yazdan önce olmaz.Bu hali ilk okuyan sizlere ve acemiliğin dibindeki bana özel kalacak.
Özel şeyler hep daha güzel olur ve hatırlanır.
Hayatınızdaki özel şeylerin çoğalması dileğiyle💜

Bölüm soracaklar yeni hali ile 25 eski hali-ki çok beklenen- meşhur 30.bölüm cumartesi geliyor!




"Yok Uğur kız çocuk diye tutturduğunda hayır demeliydim.O gece başım ağrıyor diyip uyumalıydım.Yok yok sen bana imtihan olarak gelmişsin.Kızım sen niye benim hep tersime gidiyorsun.Tip olarak bile tersimsin ya sen beni
çıldırtmak mı istiyorsun?"

"Senin kocanın evi var üzülme."
Alaylı cümlemi havadan attığım öpücükle son buldurmuştum.

Bozuk olan moralimi annemle çekişerek daha da bozamazdım.

"Akşam baban gelince göreceğim ben senin havanı gerçi seni o böyle yaptı.O yüzden böyle şımardın sen."

Ona cevap vermeden merdivenlerden inerken bir yandan da kara kara akşam olacakları düşünüyordum.

Biraz hava almak için dışarı adımımı atmamla Fatih ile burun buruna geldik

Soru dolu gözleriyle bana bakmasını görmezden gelip park tarafına doğru harekete geçtim.

Peşimden geleceğine adım gibi emindim.Nitekim öyle de oldu.
Birkaç adım arkamdan gelen adam bütün kaygılarımın,korkularımın son bulmasını sağlıyordu.

Biz Fatih ile bu devrin insanları değildik.Hele bu devrin sevgilileri hiç değildik.
Okulda,dışarıda gördüğüm aşk yanılgıları,ilişkiler içi boş şeylerdi.

'Benim ilişki anlayışım yan yana değilken de birbirine saygı duyarak hareket etmekten geçer.Bağımlı gibi takıntı yapmadan,içten ve sevgiyle gösterilen inceliklerden geçer.Hatayı telafi etmeyi bilinmesinden,aynı zamanda iki iyi arkadaş olmaktan ve arkaplana atılmamaktan geçer.'

Parkın sakin yerine gelmemle parmakları usulca parmaklarımı kavrayan elin sahibi tüm modern zaman çirkinliğine meydan okuyan bir hediyeydi ve sadece bana özeldi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 27, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yeldeğirmeni MahallesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin